Ervaringen de "BIBS" speen

<p>Wat zijn jullie ervaringen met de Bibs speen? onze dochter 10 weken weigert andere spenen bibi, avent, duckspeen, difrax en merkloze speen. </p><p>Nu heb ik gehoord dat veel baby's snel de bibs speen accepteren?? </p>

Hoi,  ik heb geen ervaring met bibs, maar mijn dochter weigerde ook veel merken spenen. Zij accepteert alleen de speen (en fles) van MAM. Misschien kun je die ook proberen. 

Ik heb hele goede ervaringen met de bibs speen. Dit is ook de enige die hij accepteert. Ik heb dit bij meerdere vrienden ook geadviseerd en die zijn ook heel enthousiast. 

Hee! Hier ook een baby die al vanaf het begin alleen de bibs speen accepteerd!! En nog is hij niet een enorme fan van spenen. Gelukkig. Soms als hij heel veel krampjes heeft haalt hij er troost uit. 
Wel vond ik de speentjes ver van het mondje af en sluit hij niet zo goed aan. Waardoor hij makkelijk met zijn handjes de speen uit zijn mond sloeg. Onze kleine is dan ook erg erg beweegelijk met zijn handen. 
Maar lang verhaal kort te maken. Gewoon proberen ze zijn niet eens zo duur als sommige merken die je bij de drogist kan krijgen! En ik vind de kleurtjes pers heel erg leuk, heet neutraal past bij heel veel kleertjes?

Hier een baby van 5 weken die erg weg is van mijn pink. Alle spenen vielen steeds uit zn mondje en schoot allemaal niet op. Tot de bibsspeen langs kwam. Die pakte hij en hield hij vast! Wij zijn fan!

Hier ook een kindje die alleen de bibs spenen wil. Ben groot fan. Zijn idd niet duur en er zijn veel leuke kleuren verkrijgbaar. Hij pakte bij ons ook de soothie spenen van avent maar dat vond ik zo'n gek gezicht. Je kan zo achterin z'n keel kijken. 

Terug
Bovenaan