ERVARINGEN DELEN SANDRA 262. MAN IN BINNENVAART

A

Anoniem

Guest
He wat leuk dat je reageerde. Ik vind het leuk om te lezen dat jullie al een kleintje hebben en zou graag ervaringen delen. Hoe ging dat tijdens je zwangerschap toe nje man steeds weg was? En hoe is het als hij steeds weg is nu de kleine er is. Voel jij je dan ook minder alleen. Ik heb nu namelijk af en toe flinke dips.
Welke schip bevaart hij en waar kome jullie vandaan?

Groetjes Juf anne

zeg maar niet waar je vandaan en de naam van het schip  komt enzo. is een beetje riski in het schipperwereldje groetjes

Nou ik heb gelukkig geen last van dipjes.
Ik ben gewend dat ie veel weg is en het gaat gewoon erg goed, je merkt nu wel aan de kleine dat ie het niet leuk vind als zijn papa weggaat dan huilt hij veel. Hij praat ook sinds kort en nu is het alleen maar papa papa maar ja hij is er dan niet he.
In mijn zwangerschap heb ik ook geen problemen gehad ik heb tot 6 maanden ook mee gevaren aan boord daarna is hij veranderd van baas, en ben ik huisvrouw.
Gelukkig was ie nog net thuis toen de kleine kwam hij is zondag op maandag nacht geboren en donderdags moest ieweer weg, dat was wel minder maar ik had genoeg hulp.
De kleine was ook in 9uur geboren vrij snel voor de eerste.

Heb jij ook al kinderen of nog niet?

Groetjes sandra

ik heb trouwens genoeg vriendinnen die graag ff kletsen en ik ga ook veel naar mijn moeder. en dinsdags lekker naar babyzwemmen( nouja peuterzwemmen)
hij heeft al 3 diploma's

groet sandra

ik heb nog geen kinderen. Wij zijn pas bezig met de eerste ronde. Jij hebt dus mee gevaren. dat is bij mij niet mogelijk. Ik werk ook. En mijn man vaart bij een werkgever. Maar jou man had geen extra verlof na de bevaling. Ik heb ook veel mensen om me heen. Vriendinnen en mijn moeder schoonmoeder etc. Maar ik werk maar twee dagen en die andere dag ben ik soms alleen/ k ben niet zielig hoor maar met zo'n kleintje erbij heb je ook wat om handen. Vind je het wel leuk om een beetje te kletsen. Ik weet niet goed wanneer mijn NOD is. Ben halverwege mijn strip gestopt. Weet niet hoe mijn cyclus nu is.

Nou ik   vind het leuk om zo te kletsen, dan kun je ervaringen delen.
Met een kleintje heb je idd veel omhanden dus verveel je je niet, wij hebben een ondernemend mannetje zeker nu hij loopt.
Ik hoop voor je dat  er volgend jaar ook een kleintje geboren mag worden, wij hopen dat we komend jaar een 2e kindje mogen krijgen. Zijn gestopt sind nov en mijn  NOD is over ongeveer 3 weken precies weet ik het ook niet maar ben nu net ong geweest.
Mijn man is gelukkig thuis als we de vruchtbare week hebben dat is zeker.    

IK heb idd mee gevaren. Ik werkte in een supermarkt fulltime maar ze zochten een vrouw aanboord en ik wilde weg bij mijn werk dus ben ik mee gaan varen. Toen kwamen we erachter dat is zwanger was en toen ben ik na 6mnd gestopt.
Ik hoefde niet veel te doen trouwens beetje boenen en koken maar op den duur mocht ik ook niet meer  boenen vd mannen daar te gevaarlijk als ik viel he.

Wat voor werk doe je dan die dagen als je werkt.

greetz sandra  

Ik ben juf en werk in de kleutergroepen. Dus al onder de kids. En bij jullie eerste was dat onverwacht? Hoeveelste ronde? Ik ben benieuwd wanner het ons gaat lukken. Mijn man wil ook over een jaar of twee voor zichzelf gaan varen. Bemanning opleiden zodat hij weer 2 op twee af gaat.
Ik kom er na de volgende menstruatie achter wanner mijn NOD is. Of misschien is het wel raak.
Nou we houden elkaar op de hoogte. We lastig als mijn vruchtbare dagen straks in de weken valen dat hij er niet is. We zien wel.
fijne jaarwisseling of tot klets

Terug
Bovenaan