Ervaringen Diaper Champ gevraagd

Hoi,

Wij zitten er over te denken om zón ding aan teschaffen
Nu met leuke korting met een bon van de prenatal in hun magazine!

Wij hebben nog een gewone luieremmer, maar deze stinkt af en toe zo.
Maar werkt het nu ook echt, geen nare luchtjes meer.

Alavast bedankt voor de reacties.

groetjes Leonie

wij hebben de diaper champ ergens achterin een stoffig hoekje gepropt. We stoppen poepluiers in een plastic zakje en dan in de vuilnisemmer (wel elke dag legen natuurlijk). Dus wij kunnen goed zonder. Als je je irriteert een de geur van luiers denk ik dat het wel een goede koop is!

Wij zijn er heel tevreden mee. Ideaal zelfs! Schoon idee en inderdaad geen luchtjes. We hebben niet zo;n hele grote, er gaan zo'n dertig luiers in. Kopen alleen goedkope pedaalemmerzakken in plaats van de duurdere "officiele" zakjes die je er bij kunt kopen.

Hiya,

Ben erg blij met mijn diaper champ......beter dan de diaper genie, de prijs is ongeveer gelijk maar de genie heeft perse speciale zakjes nodig waar je je uiteindelijk helemaal blauw voor betaald. In de diaper champ kun je een gewone vuilniszak doen. En hij is ook vrij makkelijk schoon te maken vind ik.

Ajuus, ilja

nou mijn ervaringen met de daiper  zijn niet zo best
ik heb m op mijn werk, en hoe vaak deluiers wel niet vastzitten
ik wordt er helemaal geflipt van haha
maar daar wordt hij natuurlijk ook heel intensief gebruikt ,
maar ik hoef m echt niet
haha
groetjes sandra

Hoi Leonie,

Wij hebben geen diaperchamp. Bij de hema, kruidvat, etos, da enz. enz. kun je luierzakjes kopen. Aan deze zakjes zit een geurtje (niet heel overdreven sterk). Wij doen hierin alleen de poepluiers. Daarnaast doen wij de luiers niet in de luieremmer, maar rechtstreeks buiten in de afvalbak. Door ze in die zakjes te doen gaat de afvalbak niet naar de vieze luiers stinken.

En bij ons werkt dit perfect. De luierzakjes kosten geloof ik ergens tussen de 1 en 2 euro en dan heb je 100 zakjes.

Succes met het maken van je keuze!

Groetjes,
mama van Tijs

wij hebben de daiperchamp de kleinste(voor+/-30 luiers)
en op zich bevalt ie wel de zakken van de knowaste passen
er precies in en als de zak vol is in de container voor de
recycling
het enige is dat als hij een beetje vol begint te raken je
de deksel niet goed kunt ronddraaien en soms ontsnapt er
bij het ronddraaien en klein beetje poeplucht
doordat we hem niet op Lorenzo's slaapkamer hebben staan
maar op de overloop is het wel een sta in de weg maar na de verhuizing
gaat ie waarschijnlijk in de badkamer

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Ik ben ook erg te spreken over de diaper champ....hiervoor hadden we de nappy wraper. daar betaal je je blauw aan de navullingscasettes. Bij de diaper champ kun je er vuilniszakken in doen of wat wij doen is zakken van de gemeente die we naar een recycling punt brengen. Hij is geurvrij en  handig in het gebruik.

Terug
Bovenaan