Ervaringen ElleTens2

Dag!

Ik heb onlangs de Elle Tens2 aangeschaft voor de bevalling! Ik ben benieuwd of er dames zijn die ervaring hebben met dit Tens apparaat?
En zo ja, dan hoor ik graag van je wanneer je deze aangesloten hebt, hoe je dit ervaren hebt en of je nog tips hebt!

Alvast bedankt!!

Ik heb hem bij mijn 2 bevallingen gebruikt.

De eerste keer vrijwel direct aan gezet toen ik weeën kreeg. Ik ben er heel tevreden over. Of het echt wat doet tegen de pijn weet ik niet , maar het is wel een fijn gevoel en idee dat je zelf wat kan doen en soort van controle hebt.
Bij mijn 2e bevalling heb ik hem wat later aangesloten.. waardoor ik wat later in een soort van roes kwam om te bevallen ... raad je wel aan om zsm bij je eerste weeen aan te sluiten

Je kan er alleen niet mee onder de douche of in bad dus even rekening mee houden als je dat wil gaan doen. En met persen moet hij ook uit.

Bij m'n eerste bevalling gebruikt vanaf dat de weeën regelmatig kwamen (rugweeen). Het haalde de scherpe randjes eraf. Toen ik mocht persen het eraf gehaald.

Bij mijn tweede bevalling niet gebruikt omdat ik beenweeen had.

Mijn ervaring is dat het de pijn niet weg neemt, maar iets verminderd doordat je afgeleid wordt door de trillingen die het apparaat veroorzaakt.

Ik heb het bij mijn tweede bevalling gebruikt zodra ik weeen kreeg. Dit heeft me geholpen door het eerste deel van de bevalling , later vond ik de trillingen teveel pijn gaan doen en voelde het niet comfortabel meer en ik had heel erg buikweeen toen heb ik het uitgezet en toch over gegaan op pijnstilling omdat ontsluiting niet wilde vorderen ondanks flinke weeen.

Terug
Bovenaan