Ervaringen en meningen gezocht!

Hallo allemaal,

Wij zijn 4 enthousiaste meiden en we studeren HBO-Verpleegkunde op Fontys Hogescholen in Eindhoven.
We zijn momenteel bezig met onze afstudeeropdracht en deze gaat over kraamzorg.

Wij hebben de opdracht gekregen om onderzoek te doen naar hoe de gewenste kraamzorg er hedendaags uitziet.
Wat moet wel en wat moet niet? Wat gaat goed en wat gaat niet goed?
We gaan dus onderzoeken hoe de clienten de kraamzorg graag zouden willen hebben, kortom: hoe moet het aanbod eruit zien en wat is belangrijk. Naar aanleiding van ons onderzoek gaan wij een adviesnota schrijven voor de kraamzorg en dit voorleggen aan het managment.

Hiervoor willen we ook de huidige problemen/knelpunten in de kraamzorg zoals die nu is in kaart gaan brengen en natuurlijk heel graag meningen, ervaringen en ideeen horen van zoveel mogelijk mensen die kraamzorg hebben ervaren of daar binnenkort mee te maken krijgen.

Dus we roepen iedereen die ons zou willen helpen en die een mening heeft op om te reageren naar ons. Alles is welkom. We hebben jullie mening nodig, want jullie zijn immers ervaringsdeskundigen.

Reacties kunnen jullie mailen naar: martinenaafs@hotmail.com of gewoon hier op het forum zetten, wij houden het forum in de gaten.

Alvast bedankt en we hopen dat jullie een handje willen helpen.

Groetjes,
Loes, Tessie, Sandrijn en Martine
 
Ja hoor, ik wil hier best mijn mening over geven!!!!

Heb drie keer kraamzorg gehad, waarvan twee keer eerst een slechte ervaring, voordat we een goede kregen!

Ze kunnen nog veel leren!!!!

Goede actie!

Zal jullie even een mailtje sturen, dan heb je mijn e-mail adres (zet ik liever niet hier op het forum)

Groet Nynke
 
Terug
Bovenaan