<p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Oke, een belangrijke vraag voor jullie! Wie heeft er ervaring met draagdoeken? Graag jullie ervaringen hierover!</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 25.1px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Het zit nl zo:</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Mijn zoontje is inmiddels 14 weken en ondertussen zo,n 6-6,5 kilo. Nu wil hij de afgelopen 2 weken ineens overdag niet meer slapen. Iedere keer weer strijd. In de box en wipstoel slaapt hij nooit, wordt dan druk door zijn vermoeidheid en gaat nog meer huilen. Hij huilt zowiezo de laatste 2 weken veel. Bij bureau dachten ze aan reflux en hebben dus ook jbpm gebruikt, maar dit was drama. Leek of hij daar veel krampjes van kreeg, terwijl die al n tijd over waren. Dus daar zijn we inmiddels mee gestopt. Maar goed, dat is weer een ander verhaal.</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Waar het om gaat is dat ik nu al 2 weken de hele dag ( althans een groot gedeelte van de dag, k moet niet overdrijven natuurlijk haha) met n huilende baby op de arm loop, die ontzettend moe is, maar niet wil slapen! Ik krijg hem nergens neergelegd, alleen bij mij of mijn man op de arm en ermee lopen is goed. Wandelen in wandelwagen, rijden met auto is ook goed btw, maar dat doe je ook geen hele dag haha!</span></p><p> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Nu lees en hoor ik vaak dat moeders hun kind in een draagdoek bij zich dragen. Ik heb zo’n doek nooit aangeschaft. Simpelweg omdat ik daar het type niet zo voor ben en ze ook best prijzig zijn? Maar nood breekt wet en mijn arme ruggetje is al niet zo best en aangezien meneertje steeds zwaarder wordt, begin ik me nu toch af te vragen of ik misschien toch zo’n doek aan moet schaffen. Wat zijn jullie tips en ervaringen en tot welke leeftijd kan ik die doek gebruiken?</span></p>