Ervaringen fedde en kees

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met fedde en kees lakentjes. Onze zoon van 3 maanden ligt in zijn pacco inbakerdoek in bed maar erg onrustig met zijn beentjes. Helpt dit lakentje daarvoor? Of is het echt om de armen rustig te houden?

Hoi, 
Ik heb een lakentje van vriendin geleend. Het romp van mijn zoon ligt onder het strakke stuk en zijn beentjes niet. Maar ze kunnen het laken niet wegtrappen ofzo. 
Mijn zoon vind het niet prettig en ik eigenlijk ook niet. Ik vind het sluiten van het laken heel stug gaan en in de avond en nacht, wil ik niet 10 minuten staan hannessen om het dicht te kunnen ritsen. Maar misschien is ons matras te dik? Geen idee maar goed, hier geen succes. 

Is het een probleem dat de beentjes kunnen bewegen? In principe is het wel zo goed voor zijn ontwikkeling.

Oh ik vind die lakentjes zoo fijn!! Bij beide kinderen gebruikt en ze werden er ontzettend rustig door. Als de rits dicht ging waren ze al zowat vertrokken. Ik raad het iedereen aan! Ze kunnen inderdaad wel trappelen met de benen, alleen de romp ligt strak, maar wellicht wordt het trappelen wel minder omdat ze in het hele lichaam ontspannen!
Koop er anders 1 via marktplaats om het te proberen! 

Ik heb er gemengde gevoelens over. Was er bij mn eerste heel blij mee maar nu bij de tweede twijfel ik toch. Sowieso lijkt het wel alsof de rek uit die band is waardoor het zijn functie verliest. En met die rits hebben wij ook regelmatig ruzie, ik lijk hem niet op de juiste manier te kunnen opdekken. 
Je kunt ze ook huren? Om te proberen? Kijk eens op wieghuren wellicht is dat een optie aangezien t prijzige lakens zijn..

Terug
Bovenaan