ervaringen fietskar

A

Anoniem

Guest
Heeft er iemand ervaringen met een fietskar? Ik denk er over om er een aan te schaffen maar weet het nog niet zeker. Nu zag ik dat er een in de aanbieding is bij de hema voor 129 euro. Zou deze wel veilig en van goede kwaliteit zijn? Wij hebben niet zo'n grote portemonnee dus veel duurder is eigenlijk een probleempje (of langer sparen).

Ik heb er bij hyves ook op gereageerd, maar hier ook nog maar even. Wij vonden het belangrijk, dat de kindjes niet met hun handjes bij de wielen konden.
De onze was, compleet met baby-schaaltje, slot en parkeerhoes en dubbele trekhaak iets meer dan €1000. J epraat nogal over een verschil he? Dat moet je ergens in terug kunnen zien. Kun je niet voor je bruiloft een bijdrage in de fietskar vragen? Dan koop je er een waar je over een paar jaar een tweede kindje ook in kunt laten zitten (het zal toch ooit nog wel gebeuren).
Greetzzzz,,
Patries

Hoi,
Ik heb vorige week een fietskar gekocht voor 60 euro. Niks mis mee, zelf een constructie gemaakt om de maxi-cosi vast te zetten, werkt prima!
Sil

Hoi!

Wij hebben onlangs  een fietskar aangeschaft voor onze dochter van bijna vier maanden.

Tijdens onze zoektocht naar de voor ons ideale kar  heb ik ook wat internetsites geraadpleegd. Op de bijgevoegde  site worden tips gegeven en vind je ook een link naar de site van de fietsersbond waar ze wat fietskarren bespreken, maar ook tips geven bij de aanschaf ervan.  

http://www.ouders.nl/mpro2001-fietskarren.htm

Op marktplaats vind je trouwens ook veel fietskarren.

Succes met je zoektocht!

Terug
Bovenaan