ervaringen geboorte-tens

Hai

Ik ben ook erg benieuwd naar reacties.
Ik heb de vorige keer vresselijke rugweeen gehad. Daar schijnt de tens wel goed voor te zijn, alleen het idee dat het stroomschokjes geeft....... Brrr, dat lijkt me ook wel weer eng.

Groetjes, Ris 35,3 weken

Hi,

Ik heb bij mijn tweede bevalling de tens gebruikt. Dit apparaatje geeft inderdaad stroomschokjes af, maar dat voel je als een prikkeling.... De sterkte kan je zelf regelen, dus bij heftige weeën zet je het ding gewoon wat harder.

Ik heb er wel wat aan gehad. Bij mijn eerste ontzettende rugweeën en veel pijn, bij mijn tweede ook rugweeën maar minder pijn. Nou moet je de tens bij voorkeur al opplakken als de weeën nog maar net begonnen zijn.... dus verschil zonder/met is niet makkelijk te zeggen. Ik weet wel dat als de wee echt heftig werd en ik de tens opdraaide dat het dan wel beter te verdragen was...

Bij mijn derde bevalling had ik weer de tens in huis, maar heb hem niet nodig gehad.

Groetjes Nynke

Hoi,

Ik heb TENS gebruikt mijn mijn 1e bevalling (buikweeen) en vond het vreselijk. Die stroompjes maakten de pijn alleen maar erger en verstoorden  mijn concentratie. Ik was daar best teleurgesteld over, want het leek een fantastische uitvinding. Maar blijkbaar niet voor mij! Zonde van het geld dus...

Een vriendin van mij had trouwens rugweeen en die werd helemaal gek van TENS. Ik ben benieuwd naar positieve ervaringen!

Groetjes, Miriam

Hoi,

Ik heb de tens gebruikt bij mijn 1e bevalling.Maar een 2e keer zou ik het niet meer doen. Misschien ook omdat ik al zooooolang heftige weeën had en ik niet meer wist wanneer ik op het knopje duwen moest.Ik voelde telkens de trillingen , net alsof ik onder stroom stond. Nee voor mij niet meer.
Maar het is voor een ieder een andere ervaring, misschien dat jij er wel wat aan hebt.Mijn schoonzusje heeft hem ook gebruikt en zij zweert erbij.

deejse

Terug
Bovenaan