Ervaringen geboortekaartjes laten drukken

<p>Hoi allemaal, </p><p>Wij zijn ons aan het oriënteren op een geboortekaartje. Wat een keus! Gelukkig hebben we een specifieke smaak en vallen de meeste gelijk af, maar ik krijg vierkante ogen van naar het scherm staren. We hebben nog geen mappen kunnen halen bij een drukker. </p><p>We hebben tot nu toe kaartjes gezien op Poobies, Kaartje2Go en Geboortekaartjes.nl. Heeft iemand ervaringen met een van deze sites? Zijn er nog andere goeie sites? Zijn kaartjes van een lokale drukker duurder (ik kan me voorstellen van wel)? Wat had/ heeft jullie voorkeur?</p><p> </p>

Let goed op wat de drukkosten zijn. Sommige sites hebben dit wel, andere niet. Vooral bij kleinere bestellingen kan dit flink in de kosten lopen. Of bij een nabestelling. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat een drukker kost of waarom je er uberhaupt heen zou gaan. Het is zo gemakkelijk online. :)
Ik heb zelf bij Koningkaart.nl besteld en daar ben ik heel tevreden over. Mooie kaartjes en zonder drukkosten.

Wij hadden vorige keer bij poobies en was wel tevreden. Dit keer hebben we een kaartje van madeformoments.nl
Ben daar ook super tevreden mee. Ze moeten nog komen hoor want de baby is nognniet geboren hahaha maar wel fijne ervaring nu al

Wij hebben ons kaartje bij meneer vogel geboortekaartjes besteld, niet duur, goed contact met het bedrijf en hele mooie kaartjes.

Wij hebben ze bij 4cards besteld. Hebben ook een proefdruk van Koning Kaart maar vonden daar het standaard witte papier van slechte kwaliteit en de druk was ook helemaal niet scherp. Het fijne aan 4cards vond ik de mogelijkheid om ze zelf in een tool te bewerken waardoor je het helemaal kunt personaliseren. Ze denken ook heel goed met je mee en helpen met het goed uitlijnen van je ontwerp.

Wij hebben ze bij kaartje2go besteld. Vrijdagavond om 19.50 en zaterdag in huis. Uiteindelijk gratis want ik ben op mijn uitgerekende datum bevallen. Je moet je uiterlijk 3 weken van te voren aanmelden om mee te kunnen doen. Kwaliteit is heel goed. Wij hebben niet voor de glanzende gekozen, maar een ander papier soort. Echt heel erg tevreden.

Wij hebben de kaartjes bij kaartje2go besteld. Goed ervaringen mee. Fijn programma om je kaartje in te ontwerpen, proefdruk laten komen. Enveloppen eerder laten bezorgen om alvast te schrijven. Dmv een code krijg je deze kosten terug als je de geboortekaartjes besteld. Snelle reactie nadat ik per mail een vraag had gesteld. En uiteindelijk mooie kaartjes ontvangen!

Terug
Bovenaan