Ervaringen geboorteTens

Hallo,

Ik ben benieuwd of er vrouwen zijn die ervaring hebben met de geboorteTens.
Positief en negatief......
Ik kan hem huren/kopen via mijn verzekering. Ik overwoog hem vier jaar geleden ook al maar heb t toen uiteindelijk niet gedaan (weet niet meer waarom).

Misschien zijn er inmiddels wel meer ervaringsdeskundigen?

Bedankt alvast,
Mama3007

Hey!

Ik heb 2 jaar geleden de geboortetens gebruikt bij mijn tweede bevalling. Ik vond het heerlijk dat ik iets kon doen tegen de pijn. Ik had enorme rugweeën en vooral daarvoor is de tens erg fijn.
Ik was in het begin eerst in bad gegaan en daarna de tens op gedaan... alsof iemand heel hard in je rug staat te masseren... alsof je tegendruk kan geven... ik zal m zeker weer gaan gebruiken als ik nog eens mag bevallen.

nadeel is dat je partner m op moet plakken en dat de vk je daarbij niet helpt.. je moet dus heel goed voorbereid zijn.
En je mag er niet mee in bad.

Ik zou het zeker proberen... het kost je niks... tenminste mij kostte het niets... volledig vergoed. Als het voor jou werkt is dat gewoon heel fijn!

Groetjes

Voor mijn eerste bevalling heb ik de tens aangeschaft.
Ook mee geoefend. Je voelt kleine schokjes. Ik kan me voorstellen dat het een kramp kan doorbreken en dat het focussen op het doseren van de tens wel prettig kan werken. Dat je het gevoel hebt een beetje controle te hebben.
Het medische ervan, draadjes, apparaatje, sprak me toch ook niet heel erg aan, maar als het nuttig is....
Ik heb toen alleen geen rug weeën gehad. Dus had ik hem ook niet nodig.
Mijn tweede bevalling ging zo snel dat ik niet eens kon nadenken. En volgens mij ook geen rug weeën. Niet gebruikt iig.
En nu voor de derde keer zal ik hem wel in de buurt houden. Maar liefst gebruik ik m niet. Zo min mogelijk poespas. :)

Terug
Bovenaan