<p>Goedenavond.. </p><p>Ik ben opzoek naar ouders wiens kindje fantomalt gebruikt of heeft gebruikt om aan te komen. </p><p><span style="color: #43474d; font-family: museo sans, Helvetica, Arial, sans-serif;"><span style="caret-color: #43474d; font-size: 14.666666984558105px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Onze dochter is 16 maanden en woog 5 weken geleden bij de laatste meting 7770 </span></span><span style="color: #43474d; font-family: museo sans, Helvetica, Arial, sans-serif;"><span style="caret-color: #43474d; font-size: 14.666666984558105px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">gram en 72 cm. Een kleintje dus, ze komt wel aan maar het gaat alleen niet zo snel. De ene arts verteld ons dat ze wel onder de curve zit maar ze volgt wel haar eigen curve. De andere arts vind er weer iets anders van en onze diëtiste (waarvoor we zijn voor een lactose intolerantie) gaf aan om fantomalt te gaan proberen om te kijken of ze dan meer aankomt. <br /><br />Mijn man en ik twijfelen alleen aan het gebruik hiervan. Wij zijn beide niet de grootste en dikste (ik 1.58 en weeg 58kg en mijn man 1.75/1.80 en weegt iets van 75kg) ook waren wij vroeger beide niet de grootste. Wij denken dus dat dit gewoon haar bouw is. Ze is verder een vrolijk meisje, ontwikkeld zich goed, kruipt/staat/loopt (langs banken en tafels en probeert sinds paar dagen losse stapjes) er flink op los. Eet redelijk goed (ochtend papfles, 2 stuks fruit, lunch 1 a 2 boterhammen, wat tussendoortjes en savonds met ons mee al mag het avondeten wel wat meer maar denk dat genoeg ouders dat ook vinden van hun dreumes). <br />Mijn vraag is dus of er hier ouders zijn die fantomalt gebruiken en wat hun ervaringen daarmee zijn?</span></span></p><p>Liefs Ankie</p>