Ervaringen geslacht niet willen weten.

<p>Hallo allemaal, </p><p>wij zijn in verwachting van onze derde, en eigenlijk wil ik het geslacht niet weten, en dit graag voor mijzelf verassing houden.</p><p>Maar mijn man wil het persee wel weten, hij vind het handiger met spulletjes kopen etc.</p><p>wat moet ik nou doen ?</p>

Ja dat lijkt me lastig als de een het wel wil weten en de ander niet..
mijn vriend wilde het ook weten.. ik eerst niet maar uiteindelijk samen besloten om het geslacht wel te weten , ... alleen niet tegen andere te vertellen... dus tot nu toe lukt het om ons mond te houden... 37 weken zwanger op dit moment dus nog paar weekjes volhouden hihi..

Hoi! Wij weten het ook niet. Mijn vriend wilde het per se niet weten en ik wel. Maar ik kan het dan toch niet voor me houden dus ik weet het nu ook niet. Op zich vind ik het wel prima!! Met shoppen kan je prima rondkomen in de unisex kleding En we hebben een neutraal behangetj

Telefoon deed raar. Neutraal behangetje dus. 
Dat argument dat het handiger is met shoppen vind ik een non-argument ;) het heeft wel wat, tis een leuke extra verrassing vind ik

Ik ben nu zwanger van ons tweede kindje. Bij de eerste wilden we het niet weten, nu weer niet. Tuurlijk is het handig, maar voor het begin heb je genoeg leuke uniseks kleding en vanuit mn kraambed heb ik online lekker kleertjes geshopt voor mn dochter. Kamertje hebben we neutraal gehouden, dekens/kinderwagen enzo ook. Ik vond het sowieso onzin om €100 uit te geven voor een roze deken terwijl je tweede kindje een jongetje kan zijn. Ik hou dat liever neutraal. maar dat is persoonlijk. 
Ik vond het erg leuk dat het bij de geboorte een verrassing was. Mijn voorgevoel zei al dat het een meisje was, en dat was dus goed :) T was ook heel leuk om mensen te bellen, iedereen vroeg: En.. wat is het??
Dus we laten het weer een verrassing zijn.. superleuk!

Ik ben zo blij dat wij het niet wisten! Ik had gerekend op 2 meiden, maar het waren toch overduidelijk jongens. Ik heb vol ongeloof tientallen keren tussen hun beetjes gekeken. Bij een volgende zwangerschap willen we het weer niet weten. Shoppen kun je ook als je niet weet wat het wordt ;) Veel heb je misschien niet nodig aangezien dit jullie derde kindje is?

Hi Lovemykidz, hier precies hetzelfde! Derde kindje en eerste twee keren wisten we het wel (twee meiden). Ik dacht; we houden dit een verrassing maar manlief wil het weten, onder andere omdat het dan meer gaat leven voor hem. Dat snap ik wel. En eigenlijk ben ik ook veel te nieuwsgierig dus denk dat we toch voor “weten” gaan ?

Bedankt voor jullie reacties!!!! 
Het lijkt me gewoon speciaal om het een keer niet te weten!
maar mijn man wil gewoon duidelijkheid, ook omdat we een kamertje opnieuw moeten verven en hij het dan wel echt een jongens of meisjeskamertje wilt maken...
moeilijk hahahaha maar bedankt voor al jullie reacties!! 

Terug
Bovenaan