Ervaringen gevraagd kv test

<p>Hoi dames!</p><p>Mijn NOD is vrijdag. Ik heb vanmorgen getest met een kv 2 voor 5. Deze werd positief na 5 minuten. Maar wel ongeveer binnen 10 minuten. Kan ik dit vertrouwen? Ik probeer een foto toe te voegen :) </p><p>
va267dv.jpg
</p><p>Alvast bedankt voor het meekijken en denken :)</p><p> </p>

Ja ziet er uit als een licht positieve test, voorzichtig gefeliciteerd! Ik zou op je nod nog eens testen dan zal hij al donkerder moeten zijn ☺️

Ik zou voor de zekerheid vrijdag nog een test doen. Dan is je nod. Met 5 min moet het wel zichtbaar zijn. Dus zou echt even de test herhalen vrijdag. En word die dan wel wat sneller postief met 5 min dan ben je wel zwanger 

Is het nou binnen 5 of 10 minuten? ? Hoe dan ook: binnen de aangegeven afleestijd is een streep positief. Daarbuiten zou het ook een foutje kunnen zijn, dus dan beter een dag later opnieuw proberen.

Ik ken geen indroog streepjes bij de Kruidvat testen.
Dus het lijkt erop dat ik je voorzichtig kan feliciteren.
Ik zou voor de zekerheid  vrijdag nog eens testen?  

Hi, ik ken helaas wel indroog/voorgedrukte streepjes bij de k2v5... maarrrrrrr... die zijn er niet zo snel en ook niet zo donker. Ik krijg ze soms wel op de foto maar vaker niet.
Ik denk dus voorzichtig gefeliciteerd :) ik zou over een paar dagen nog eens testen, gewoon om te zien of ie dan wel binnen de tijd opkomt. Dat zou uiteindelijk wel moeten. Maar binnen de 10 min zou ik niet meteen keihard afkeuren qua resultaat, je zit tenalotte ook nog voor je nod. Wel spannend hoor, kan dus nog wel beide kanten op maar ik duim voor je :)

Bedankt voor jullie reacties dames! Ik heb inmiddels wat bloedverlies. Best gek. Ik weet dat ik nog voor NOD zit maar zag het even niet aankomen. Het ziet er inmiddels uit als ongesteldheid.. 

Terug
Bovenaan