Ervaringen gevraagd!

A

Anoniem

Guest
Wie heeft er ervaring met de ovulatietest en zwangerschapstest van www.zozwanger.nl?

Ze hebben er ook een speekseltest. Iemand daar ervaring mee? Je schijnt er je vruchtbare dagen mee te kunnen localiseren. Misschien beter dan ovulatietesten omdat je hem telkens opnieuw kan gebruiken?

Wie vertelt me meer?

Hoi!

Heel toevallig heb ik net een stuk zitten lezen op een internetsite (weet ff niet meer welke) over ovulatietesten. En de test met speeksel waar jij het over hebt schijnt niet betrouwbaar te zijn. Je kunt beter testen met urine. Heb er zelf nog geen ervaring mee maar na het lezen van dat stukje zou ik voor het testen met urine gaan.

Succes!

Hoi,
ik heb een paar maanden gebuik gemaakt van een speeksel-test, maar die gaf wisselende resultaten. De ene maand zag ik inderdaad varens, maar de andere maand niet. Ook kreeg ik regelmatig varens op dagen dat ik ze niet zou moeten hebben. ik vond het maar verwarrend. Ze kwamen verder niet echt overeen met mijn andere vruchtbaarheidssymptomen.

Mijn voorkeur gaat uit naar de ovulatie-testen. Makkelijker te gebruiken en af te lezen. Tja je moet wel 4 uur je urine ophouden, maar dat vond ik wel te doen.

Groetjes,
Sara

Terug
Bovenaan