<p>Dag moeders,</p><p>Mijn zoontje is bijna 1,5 jaar oud en erg vaak ziek. En dan bedoel ik niet in de categorie verkouden, maar er gaan eigenlijk geen week voorbij zonder een fikse griep met hoge koorts, oorontsteking of luchtweginfectie. Zelfs al 2 keer een longonsteking gehad en verschillende oorontstekingen. We zijn bij de kinderarts. Hij heeft astma maar geen onderliggende afweerstoornis oid. Nou is als een paal boven water komen te staan dat het KDV echt meespeelt. Toen we hem thuis hadden ivm corona ging het echt opvallend beter en sinds hij weer naar het KDV gaat is het misse boel. Het is nu al een dik jaar gaande en willen er echt iets aan veranderen. De situatie is echt onhoudbaar en niet meer te combineren met werk e.d.</p><p>Nou zit ik er over te denken om over te stappen naar een gastouder aan huis of een gastouder bureau. In de hoop dat hij dan minder virusjes op loopt. Maar... zou dat echt zo zijn? </p><p>Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen hier in! Alle tips zijn welkom </p><p> </p>