Ervaringen gezocht Hero comfort

<p>Hoihoi,</p><p>Onze dochter heeft de eerste 4 weken borstvoeding gehad maar daarmee moeten stoppen helaas omdat ik niet genoeg melk voor haar had. We hebben dit heel rustig afgebouwd en 3 weken lang mijn voeding gemengd met Hero standaard alleen leek deze haar te zwaar te vallen. Ze had erg veel last van krampjes, poepte moeilijk en spuugde veel en daardoor op advies van CB sinds een week overgestapt naar Hero comfort. </p><p> </p><p>Maar als ik het flesje schud komt er heeeel veel schuim waardoor ze op het laatst veel in de fles laat zitten. Heb het ook al eens geprobeerd te roeren ipv. Schudden maar dan krijg ik heel veel klontjes... Ook als ik het schud blijven er wel wat klontjes in trouwens. Hoe doen jullie dit?</p>
 
Hoe warm je het op? Wij warmden eerst altijd het water op en deden daarna pas de voeding erbij. Er bleef dan meestal een paar kleine klontjes, maar het meeste was opgelost.
 
Hoi,
Warm je het water goed op? Sommige voedingen lossen dan namelijk makkelijker op ipv in wat koudere water. Heb je zwenken al geprobeerd ipv roeren of schudden? En hoe lang heb je de voeding nu al? De meeste zijn max 4 weken houdbaar en dan gaan ze klonteren dus moet het echt weg na 4 weken. Bel Hero zelf anders even voor advies?
 
Misschien is het water niet warm genoeg dan.. ik heb de tempratuur altijd drinkbaar, niet kokent.. heb deze voeding pas een weekje dus is zeker niet over de datum :)
 
Hoe warm je het op? Ik geef zelf BV en heel af en toe kunstvoeding. Ik doe lauw warm water in de fles en het aantal schepjes voeding erbij, even zwenken, dan een bakje met kokend water en ik draai rondjes met de fles waarbij alles goed wordt geroerd, als het goed warm is dan ga ik weer zwenken. misschien even proberen?
 
Onze zoon krijgt ook hero comfort 1
Wij hebben geen problemen met klonteren.
Wij warmen water op in de magnetron, niet te warm. Dan de gewenste hoeveelheid melkpoeder erin en doorroeren met en vork. Schudden werd ons afgeraden, dit ivm luchtbelletjes en dus ook weer meer kans op krampjes..
Nooit last van klontjes eigenlijk.
 
Terug
Bovenaan