Ervaringen gezocht (zwangerschapstest)

Goedemiddag allemaal!

Dit is mijn eerste bericht op het forum en ik ben hier gekomen omdat ik na 1 jaar proberen nu iets aparts heb met mijn zwangerschapstest.
Ik heb de action early test gebruikt.

Ik heb vanochtend een test gedaan. Hier zag ik iets heel lichts maar zo minimaal dat ik er niks achter zocht. Ik ben met spoed erna weg moeten gaan ivm een ongeluk met mijn moeder.

Nu wilde ik gaan opruimen op de badkamer en is de streep ineens een heel stuk duidelijker. Iemand ervaring hiermee??

Ik ga sowieso nog eens testen over 2 dagen :)
Oprechte nieuwsgierigheid vraag dus haha!


IMG-1630.jpg

Test ochtend


IMG-1633.jpg

Test middag. Zijn dus dezelfde testen van een dag.
 
Hey, een test moet je binnen een aantal minuten aflezen, daarna kan dat niet meer (meestal 5 of 10 minuten). Als je daarna de test afleest, is het mogelijk een indroogstreep. Ik zou over een paar dagen nog een keer testen om te kijken of de test oploopt tov de test vanmorgen.
 
Het kan een indroogstreep zijn maar bij de eerste test zag je ook al een streepje. In de bijsluiter staat dat elke roze verkleuring als een positieve test gezien moet worden. Waarschijnlijk ben je heel pril zwanger. Als je over een paar dagen weer test is de streep waarschijnlijk duidelijker. Overigens vind ik de gewone action testen fijner dan de early.
 
Hey, een test moet je binnen een aantal minuten aflezen, daarna kan dat niet meer (meestal 5 of 10 minuten). Als je daarna de test afleest, is het mogelijk een indroogstreep. Ik zou over een paar dagen nog een keer testen om te kijken of de test oploopt tov de test vanmorgen.
Hey Stabij. De eerste was inderdaad binnen aflees tijd maar ik vond het zo gek dat die in de middag ineens veel helderder was.
Ik ga inderdaad over een paar dagen nog een keer testen :)
 
Het kan een indroogstreep zijn maar bij de eerste test zag je ook al een streepje. In de bijsluiter staat dat elke roze verkleuring als een positieve test gezien moet worden. Waarschijnlijk ben je heel pril zwanger. Als je over een paar dagen weer test is de streep waarschijnlijk duidelijker. Overigens vind ik de gewone action testen fijner dan de early.
Ik heb de gewone ook in huis liggen. Ik ga inderdaad over een paar dagen nog eens testen en kijken wat daar uitkomt. Was vooral vreemd dat er zo’n verschil in zit in de eerste en tweede foto. (Eerste was binnen aflees tijd)
 
Ik heb vorige week heel vroeg getest en bij mij was dat ook zo. Maar ik denk altijd: een streepje is een streepje, hoe licht ook. Gewoon na een paar dagen nog een keer herhalen. Maar ik zou er wel voorzichtig rekening mee houden dat je zwanger zou kunnen zijn. Een indrooglijntje is trouwens meer grijzig en niet roze.
 
Terug
Bovenaan