<p>Onze dochter is nu 10 weken oud. Hoewel sommige dingen steeds beter gaan, zie ik vooral heel veel verschil met andere baby's om mij heen. Van mijn omgeving krijg ik soms echt het gevoel dat ik me druk maak om niks.. een beetje bevestiging zou wel fijn zijn.</p><p>Ik ben een beetje opzoek naar anderen die wel hetzelfde hebben ervaren. </p><p>- ons meisje slaapt alleen in haar eigen bed. in de draagdoek, kinderwagen of maxi cosi meestal niet. In de draagdoek gaat ze echt gillen, en met wandelen hebben we al zo vaak gehad dat ik uiteindelijk met haar loop en mn vriend met de wagen.</p><p>- áls ze dan in haar eigen bed slaapt, moeten we altijd dezelfde routine doen. Soms slaapt ze wel 1, uur maar vaak 45 min </p><p>- wakkertijd vind ik vaak erg kort, vaak maar een uurtje. </p><p>- als ze wakker is, heeft ze altijd haar speentje nodig. Vooral s middags omdat ze gewoon oververmoeid is denk ik..</p><p>Laatst hadden we hier visite, nichtje had baby mee van 6 weken. Die komt dan wakker in de wagen binnen, en valt buiten zo in slaap. En ik zit dan heen en weer te rennen om die van ons tevreden te houden en vervolgens in bed te krijgen.</p><p>Vind het zo moeilijk om met haar op stap te gaan, want dan hebben we een oververmoeid kind als we thuiskomen.</p><p>Heb ook geen idee hoe dat bij de gastouder straks gaat alsook over 2 weken weer aan t werk moet. </p><p>Hoop dat ik niet de enige ben die t hier zo moeilijk mee heeft, wordt er soms een beetje moedeloos van.</p>