Ervaringen homeo/osteopathie ivm veel verkouden?

Ribbelchips

New member
<p>Hoi!</p><p>Mijn kleine dreumes (officieel nog baby) wordt bijna 1 jaar. Hij is in dit jaar echt opvallend vaak verkouden geweest en heeft ook heftige hoestbuien (vooral 's nachts) omdat er heel veel slijm vast zit. Ui naast zijn bed, Luuf, neusspray (zoutoplossing), kinderhoestsiroopjes.. Het helpt allemaal niet.</p><p>Bij het CB en de huisarts hebben ze naar zijn longen geluisterd en geven ze aan dat ze niets opvallends horen. <br />Ik voel me er niet lekker bij om het hier maar bij te laten zitten. Op KNO gebied heeft hij niet echt goede genen (papa heeft veel allergieën, vroeg buisjes gehad etc). <br /><br />Heeft er dus iemand ervaring met een homeopaat, osteopaat of iets anders wat jullie heeft geholpen?</p><p>Bedankt!</p>
 
Beste Ribbelchips,
Ik ben zelf nei-coach en heb daar zelf ook hele goede ervaringen mee, niet alleen omdat ik het zelf doe. Op internet kun je er veel informatie over vinden, dus ik raad je aan om daar even naar te kijken. Het werkt snel en effectief en ook bij kinderen. Fysiek of mentaal, alles kan ;)
 
Baby's kunnen het eerst jaar wel een keer of tien verkouden zijn. Dus in dat opzicht is dat niet vreemd. Denk je dat ze eindelijk niet meer snotteren lopen ze weer een ander verkoudheidsvirus op. Je kan altijd homeopathische druppels gebruiken of inderdaad een bezoek aan de osteopaat. Wel even goed kijken of de osteopaat goed staat aangeschreven. Iedereen kan zich blijkbaar osteopaat noemen. Het is geen beschermd beroep.
 
Terug
Bovenaan