Ervaringen innesteling?

<p>Hoi dames,</p><p>Hebben jullie ervaring met het voelen van een innesteling?</p><p>Ik zit vandaag op 5 dagen voor mijn menstruatie (cyclus van 28 dagen) en voel me al de hele dag 'mweh'. Ik heb krampen in mijn onderbuik die bijna constant aanwezig zijn in meer of mindere mate en mijn humeur is echt niet te genieten. </p><p> </p><p>Vraag me echt af of dit een innesteling kan zijn of dat ik teveel aan het hopen ben. </p>
 
Hoi, 
Jazeker, ik heb het altijd gevoeld. 
1 miskraam, 1 zwangerschap en nu weer net zwanger en had deze keer echt meerdere dagen krampen en wat oud bloed verlies met afvegen. heel anders dan bij de andere zwangerschappen, maar had ook al heel snel een positieve test.(8/ 9 dpo) Over 2 weken heb ik mijn eerste echo. 
benieuwd hoe het bij jou gaat! succes, houd je me op de hoogte ?
 
Update: zojuist bij afvegen beetje bloed en nog steeds menstruatie achtige krampen. Vrees toch dat ik ineens vroeger dan normaal ongesteld ben :-(
 
Ik had krampjes maar voelde ook 1 keer een hele sterke steek ik stond toen bij de koelkast vergeet ik nooit meer.
Niet bij alle zwangerschappen gevoeld hoor.
 
Ik had krampjes maar voelde ook 1 keer een hele scherpe steek en er naar flinke kamp ik stond toen bij de koelkast vergeet ik nooit meer.
Niet bij alle zwangerschappen gevoeld hoor.
 
Terug
Bovenaan