<p>Hallo,</p><p>Inmiddels zijn we een jaar aan het proberen. Helaas tot nu zonder resultaat. In de tussentijd wel meer duidelijkheid gekregen over mijn cyclus. Deze schommelt tussen de 25-32 dagen. Mijn luteale fase is ongeveer 11 tot 12 dagen. </p><p>Nu is het dat ik vorige week een knallende ovulatietest had op dag 17. Dag 25 in de avond opeens helder rood bloed, wel weinig. De dag erna waren er hoogstens wat lichte bruine veegjes bloed zichtbaar. Inmiddels zit ik op dag 29 maar nog geen menstruatie zichtbaar. Wel last van een wisselend krampend gevoel in onderbuik sinds vandaag. Net alsof ik ieder moment ongesteld kan worden. Mijn borsten zijn iedere maand na de ovulatie gevoelig tot aan het pijnlijke toe. Hier ervaar ik deze maand geen verschil in met voorgaande maanden.</p><p>Natuurlijk moet ik nog geduld om zeker te weten of dit een innesteling is geweest. En zo ja of alles goed is gegaan..</p><p>Alleen ben ik heel erg nieuwsgierig of anderen iets soortgelijks hebben meegemaakt. </p>