Ervaringen innestelingsbloeding?

<p>Hallo,</p><p>Inmiddels zijn we een jaar aan het proberen. Helaas tot nu zonder resultaat. In de tussentijd wel meer duidelijkheid gekregen over mijn cyclus. Deze schommelt tussen de 25-32 dagen. Mijn luteale fase is ongeveer 11 tot 12 dagen. </p><p>Nu is het dat ik vorige week een knallende ovulatietest had op dag 17. Dag 25 in de avond opeens helder rood bloed, wel weinig. De dag erna waren er hoogstens wat lichte bruine veegjes bloed zichtbaar. Inmiddels zit ik op dag 29 maar nog geen menstruatie zichtbaar. Wel last van een wisselend krampend gevoel in onderbuik sinds vandaag. Net alsof ik ieder moment ongesteld kan worden. Mijn borsten zijn iedere maand na de ovulatie gevoelig tot aan het pijnlijke toe. Hier ervaar ik deze maand geen verschil in met voorgaande maanden.</p><p>Natuurlijk moet ik nog geduld om zeker te weten of dit een innesteling is geweest. En zo ja of alles goed is gegaan..</p><p>Alleen ben ik heel erg nieuwsgierig of anderen iets soortgelijks hebben meegemaakt. </p>

Hoi, ik had een week voor NOD ongeveer last van de innestelingsbloeding. Had er 3/4 dagen last van en het was alleen met afvegen op de wc. Was roze/donkerbruin.

Dank voor je reactie. Wanneer testte je daarna positief Izzy?
Zelf hoop ik dat dit wat ik nu ervaar ook een innestelingsbloeding is geweest. Zo lastig dat je geduld iedere keer op de proef wordt gesteld. 

Jeetje dat heb je dan wel al vroeg kunnen testen. Wat moet dat fijn voor je zijn geweest! :)
Eigenlijk die avond veegje helderrood bloed. Zou ook geen andere oorzaak weten voor de bloeding. De dag erna een keer en bruin veegje met afvegen. Nu bijna 4 dagen niks meer. Wel sinds vandaag weer dat zeurend krampen gevoel, maar menstruatie blijft vooralsnog uit. Vermoed wel dat die menstruatie er toch aan zit te komen door die krampen. 
Durf niet zo goed te testen en dan teleurgesteld te worden met een negatieve test.?

Hee
Wij zaten ook in ronde 12. 6 juli was de eerste dag van mn laatste menstruatie. 29 juli had ik wat kramp en een vlekje bloed in mn slipje, dag erna alleen wat bruin slijm. Mijn cyclus varieerde ook nogal en baalde want dacht ongesteld te worden. Toen het niet doorzette 3 aug positief getest. Is dus zeker een innesteling geweest denk ik. Heb ook altijd last van de borsten en had kramp alsof ik ongi werd. Hoop voor je dat je ook snel positief test! 

Hee
Wij zaten ook in ronde 12. 6 juli was de eerste dag van mn laatste menstruatie. 29 juli had ik wat kramp en een vlekje bloed in mn slipje, dag erna alleen wat bruin slijm. Mijn cyclus varieerde ook nogal en baalde want dacht ongesteld te worden. Toen het niet doorzette 3 aug positief getest. Is dus zeker een innesteling geweest denk ik. Heb ook altijd last van de borsten en had kramp alsof ik ongi werd. Hoop voor je dat je ook snel positief test! 

Terug
Bovenaan