Ervaringen innestelingsbloeding

A

Anoniem

Guest
<p>Vraagje!</p><p> </p><p>Door een lichtelijk verwarrende cyclus deze maand een beetje twijfel. Ik zou bij 28 dagen morgen mijn NOD moeten hebben. Sinds gister een klein beetje bloed verlies en vandaag ook, maar tot op heden veeeeeel minder dan een menstruatie. Zijn er mensen hier die ervaring hebben met een innestelingsbloeding? Zo ja, wanneer in je cyclus had je die en hoe ervaarde je dat? </p><p>Thanks! </p>

Ik heb een cyclus van 28 dagen. Op dag 30 heb ik een zwangerschapstest gedaan en ik was zwanger :) Dezelfde dag had ik een lichte bloeding. Het was heel lichtroze. De volgende dag hetzelfde verhaal. Inmiddels moeder, dus dat was bloed van de innesteling! Nog geen test gedaan dus? Spannend!

Ik heb ook heel vaak gedacht een innestelingsbloeding te hebben gehad. 
De laattse x was het echter anders, een paar dagen voor m'n ongesteldheid een heel klein licht roze/paarsig streepje bloed met afvegen. Nu pas bevallen dit was dus zeker een innestelingsbloeding. 
Donker /bruinig bloed duid meestal op aanstaande menstruatie.. Succes laat je ons weten wat het geworden is? 

En weet je al meer? Ben je zwanger of toch ongesteld geworden? 

Terug
Bovenaan