Ervaringen IUI

<p>Hoi hoi,</p><p>Ik ben opzoek naar ervaringen  met betrekking tot IUI.</p><p>Wij zijn onverklaarbaar onvruchtbaar.  Zaad is goed en met medicatie is mijn cyclus ook goed.</p><p>Woensdag 3e IUI en ben opzoek naar verhalen (succes) Om weer en beetje moed te krijgen. Na 2.5 jaar aan teleurstellingen is het momenteel wel moeilijk om nog positief te kunnen blijven.</p><p>Alvast bedankt voor jullie ervaringen.....</p>
 
Hoi hoiiiHier een succes verhaal.Bij onze dochter zijn wij na de 4de keer iui zwanger geraakt.En nu ben ik na de 2de iui 5 weekjes zwanger ontzettend spannend weer!  Hou vol ! Ik hoop dat het voor jullie ook de 4de keer raak mag zijn Liefs Moniek
 
Hier ook een succes verhaal over IUI! Ik was bij poging 6 zwanger, wij hebben nu een zoon van 4 maanden oud.Geef de moed niet op! Wij hadden 6 pogingen en zouden daarna voor IVF gaan. Stonden al op de lijst daarvoor, maar poging 6 is het toch gelukt! Veel geluk! Ik hoop dat je snel zwanger bent
 
Hoi hoi!hier ook succes na poging 4, dat was (na 4 jaar inclusief zelf proberen en even geen medisch gedoe aan mijn lijf pauze) tevens de laatste poging. Daarna zouden wij ook met IVF gaan starten, gelukkig was dat niet nodig en hebben we nu een prachtige dochter van 9,5 maanden oud! Bij ons was ook het oordeel onverklaarbaar onvruchtbaar. Succes met poging 4!
 
Hej, 
Idd fijn Om wat positieve dingen te horen, nu net te horen gekregen dat mijn 3e iui niet door mag gaan Ivm. 2 te grote eitjes en omdat ik een halve baarmoeder heb daarbij een te groot risico loop. Eg shit en nu weer op naar de volgende ronde maar dan wel maar met 50 mg chlomid. Veel succes ook voor jou! Gr. X
 
Terug
Bovenaan