Ervaringen IVF/ICSI

<p>Hallo allemaal,</p><p>Vanmiddag hebben mijn man en ik de uitslag gekregen van het 2e semenonderzoek van mijn man. Helaas geen verbetering en dus geen zaadcellen te vinden. Al met al iets waar ik me al wel 2 weken op voorbereid heb, maar alsnog een hele teleurstelling.</p><p>We worden nu doorverwezen naar het Radboud in Nijmegen om daar te gaan kijken of er in de zaadbal zaadcellen zitten die ze kunnen gebruiken, ik hoop echt zo dat dit het geval is.</p><p>Mochten ze deze kunnen vinden dan zal ons traject van start gaan en ik vermoed dat het dan ICSI zal worden. Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen, hoelang jullie er over gedaan hebben etc. Ik hoor het graag!</p><p>Groetjes!</p><p> </p><p> </p><p> </p>

Hoi, 

Ja blijft een klap in je gezicht.
Meestal kunnen ze er wel wat mee, ze hebben maar 1 zaadje nodig. Wat je nu wel kan doen is aan de vruchtbaarheid van je man werken. En jouw lichaam voorbereiden op een zwangerschap.
Je kan dit door voeding doen, veel water drinken, kruiden,  vruchtbaarheidshoning gebruiken etc. Kijk anders even op Www.mypregnancywish.com.
Ook is het handig om de 'My Pregnancy Wish' app te downloaden. In deze cycluskalender staat veel info in hoe je je lichaam zwangerschapsklaar kan maken en veel tips en trics hoe je een innesteling kan bevorderen (voor na de terugplaatsing).
Nou heel veel succes. 
Ik was na eerste icsi poging gelijk zwanger en na de tweede icsi weer gelijk met een verse terugplaatsing. 

Zet 'm op!

En hoe is het afgelopen,
hier het zelfde geen zaadcellen en wachten nu op een afspraak bij umc in Amsterdam 
maar twijfelen om naar Gent te gaan
iemand ervaring?

Terug
Bovenaan