Ervaringen ivf/rekovelle/fyremadel

<p>Hi allemaal, ik ben vorige week vrijdag begonnen met het spuiten van rekovelle voor onze eerste ivf ronde. Sinds gisteravond kwam daar de fyremadel spuit bij. En sinds vandaag een naar gevoel in mijn buik, opgezet, “vol”, en met sommige bewegingen pijnlijk. Morgenvroeg de eerste echo. Ik zit nu eigenlijk te hopen dat ik al redelijk gauw de punctie zal hebben, want t liefst zou ik nu de hele dag in mijn badjas lopen om maar geen kleding over mijn buik aan te hoeven. ? Waarschijnlijk is het gewoon “normaal” wat ik voel en zijn dit mijn groeiende eierstokken, wil ook niet klagen, maar ben gewoon benieuwd of ik me moet voorbereiden op meer klachten, of dat ik misschien bijna “klaar ben met eitjes maken” etc.... <br /><br /></p><p>ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen die ditzelfde medicijn hebben gespoten, en wat je daarbij gevoeld hebt. Ook na hoeveel dagen spuiten je de punctie kreeg. <br /><br /></p><p>X Renate. </p>

Hi! Ik zit op hetzeldde schema als jij. Nu sinds 6 dagen aan de Rekovelle en vanaf morgen Fyremadel. Ben heel benieuwd! Hoe is het bij jou verlopen verder?

Hoi, 
Ik lees graag mee, aangezien wij mogelijk in februari/ maart gaan starten met onze eerste icsi behandeling. Eerst mijn menstruatie afwachten, de pil en dan starten. Rekovelle en fyremadel ga ik dan ook gebruiken (medicatie al in huis) dus fijn om ervaringen te kunnen lezen. 

Ben heel benieuwd hoe het bij jullie gegaan is of gaat verlopen ?. 

Hoi 
Het is inmiddels even geleden, maar ik ben benieuwd hoe het met jullie is gegaan? 
Ik ben namelijk gisteren gestart.

Bij ons heeft poging 1 niks opgeleverd. Wij lopen in Duitsland en doen genetische tests op mijn eicellen omdat ik hele slechte eicellen maak. Poging 1: 17 eitjes, 11 rijp, 5 embryo's, allemaal afgekeurd. We zijn in april poging 2 gestart, ook met Rekovelle en Fyremadel, iets lagere dosering. 13 eitjes, 10 rijp, 9 bevrucht, 2 gezond! ivm lichte overstimulatie geen verse TP gedaan, en afgelopen maandag cryo tp gekregen van een hatchende kleine kanjer. Zit nu in de zenuwslopende wachtweken... hoe gaat het bij jou? Waar loop jij?

Ik vond de spuiten makkelijk te zetten overigens. Fyremadel brandde een beetje, maar Rekovelle is echt een eitje. Heb verder ook helemaal geen bijwerkingen gehad.

@Mandarijntje, spannend! Hoe is het gegaan?

Aan de dames hier, ik heb nog een "volle groentelade".. Ongeopend! We kunnen hier even over e-mailen en dit bespreken, mocht iemand nog iets nodig hebben. 

Hi allemaal. Ik ben 9juni gestart met het prikken van Rekovelle. In t begin een beetje zenuwachtig had hele klamme handen. Nu 6 dgn verder kan ik niet wachten om te prikken ? Tot nu toe geen bijwerkingen.
Gisteren gestart met Fyremadel. Dit was een lastige prik. Super zenuwachtig en weer klamme handen. Het plekje waar ik geprikt had werd dik en was daardoor geschrokken. Wist nou niet als ik in een ader zat! Na paar duwtjes vloeistof naar binnen gedrukt te hebben werd t steeds dikker en kwam er vloeistof uit. Geen geslaagd prikje dus! Vind t jammer want ik heb echt mijn best gedaan ?

Straks heb ik mijn 1e echo onderzoek. Ben benieuwd Xoxo  

Terug
Bovenaan