Ervaringen Joolz Bloom??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik vroeg mij af wat jullie ervaringen zijn met de kinderwagen Joolz Bloom.
Ik hoof hele goede verhalen, maar ook hele slechte.

Hoe zit dat bij jullie?

groetjes Linda

ik heb deze wagen zelf niet maar vind hem wel erg goed, wat mij zo aanspreekt van deze wagen is dat de kinderen hoger zitten en dus niet tegen de benen en onderkant van de kassa in de winkel aankijken, ze zijn meer bij de wereld betrokken. ook in dierentuinen egr handig, de dieren zijn interesanter dan de hekken erom heen denk ik

maar over hoe die rijd en alles kan ik je niets vertellen.

wat ik wel een klein beetje een nadeel vind (naja het is maar hoe je het bekijkt) als je kindje wat groter word heb ik gauw het idee alsof je met een gehadicapt kindje op stap bent omdat die vaak ook in zulk soort wagens zitten. .....

is ie ergens te zien op internet? Ik ken m helemaal niet maar ben wel geinteresseerd want ook op zoek naar nieuwe kinderwagen. Ik zal eens googelen.
Groetjes Marieke

Hoi,

ik heb geen ervaring met die wagen. Maar ik wilde toch even reageren op het stukje van AnneFien, want volgens mij bedoelt zij de Stokke kinderwagen.... Want de Joolz lijkt toch een beetje op de bugaboo??

groetjes,
kiki

ja, je zit wel hoger, net zoals de stokke, alleen vind ik de joolz bloom mooier, haha!

www.my-joolz.com

ik heb em namelijk gewonnen!! leuk he?

groetjes Linda

Terug
Bovenaan