Ervaringen kraamhotel?

Ik zit te dubben, in ons ziekenhuis is een nieuw kraamhotel, tegenover de verloskamers. Is misschien wel een goed alternatief voor het kramen thuis, bij voor de eerste 3-5 dagen. Kan prima thuis kramen, maar ik ben nogal snel geneigd om teveel te doen en in zo'n kraamhotel is dat natuurlijk geen gevaar. Ook fijn voor mn bekken denk ik...

Iemand ervaring met verblijf in een kraamhotel en zo ja wat voor ervaring?

Groetjes Charlotte

Hoi hoi,

Nee ik heb er geen ervaring mee, maar ik heb wel ervaring met een ziekenhuisopname na mijn bevalling van 5 dagen en ik moet zeggen dat ik blij was dat ik thuis was.
Lekker mijn eigen omgeving, die had ik zo gemist!'
Ik ben van de eerste bevallen met een keizersnee en van de tweede heb ik een gewone bevalling gehad en toen was ik s'nachts bevallen en ik was rond 10.00 uur s'morgens alweer heerlijk thuis!
En nu ben ik inverwachting van de derde en ben eind december uitgerekend, en ik hoop natuurlijk weer op een gewone bevalling.
En ik hoop dat ik na een paar uur lekker naar mijn eigen huisie mag, lekker in mijn eigen bedje!

Maar dit is mijn ervaring!
Sommigen spreken vol lof over het kraamhotel.
Volg je gevoel zou ik zeggen!

Liefs Sandra

Hoi hoi,
ook geen ervaring, maar ik ga me ook aanmelden voor een kraamhotel. Ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen en als het geen keizersnede wordt, ga ik graag naar het hotel daar. Ik heb van veel mensen hele positieve verhalen gehoord. O.a. dat je idd heel erg tot rust kunt komen..

Liefs

Schijnt fantastisch te zijn. Vriendinnen waren erg enthousiast. Ik moet vijf dagen in het ziekenhuis blijven ivm medicijngebruik, maar met die prachtige kraamsuites in het RKZ, die ook voor het kraamhotel gebruikt worden, lijkt me dat geen straf!

Terug
Bovenaan