ervaringen laparoscopie

Hoi allemaal,

Als ik deze week niet ongesteld word dan krijg ik ergens volgende week een laparoscopie.
Opzich zie ik niet heel erg tegen de ingreep op maar ik ben wel benieuwd hoe jullie het herstel hebben ervaren, dus wie heeft er ook 1 gehad?
Er wordt trouwens ook blauwe vloeistof ingespoten om te kijken of mn eileiders open zijn.
Hoor graag jullie ervaringen!

vr gr Fem78

Hoi fem,

Er zijn al meerdere topics gemaakt met deze vraag.Daar staan een hoop reacties op.
Ik zelf heb ander half jaar terug KO gehad,is mij reuze meegevallen.Van alle onderzoeken die ik nu heb gehad,vind ik dit onderzoek achteraf gezien echt pinut.Maar dat zeg ik nu ik meerdere onderzoeken,behandelingen achter de rug heb.
Ik denk dat je het gewoon moet ervaren,je kan nog zoveel horen erover,maar iedereen ervaart het ander.
(ze doen overigens altijd met een laparoscopie je eileiders doorspuiten doormiddel van contractvloeistof.Zo kunnen ze zien of je eileiders goed doorgankelijk zijn.
Succes ieg.

Gr suusje

Hoi fem,

Er zijn al meerdere topics gemaakt met deze vraag.Daar staan een hoop reacties op.
Ik zelf heb ander half jaar terug KO gehad,is mij reuze meegevallen.Van alle onderzoeken die ik nu heb gehad,vind ik dit onderzoek achteraf gezien echt pinut.Maar dat zeg ik nu ik meerdere onderzoeken,behandelingen achter de rug heb.
Ik denk dat je het gewoon moet ervaren,je kan nog zoveel horen erover,maar iedereen ervaart het ander.
(ze doen overigens altijd met een laparoscopie je eileiders doorspuiten doormiddel van contractvloeistof.Zo kunnen ze zien of je eileiders goed doorgankelijk zijn.
Succes ieg.

Gr suusje

Hoi fem,

Succes ieg.

Gr suusje

Hoi Fem,

Ik heb dit onderzoek ook gehad een paar jaar geleden. Het viel erg mee. Naderhand nog een paar dagen last van een soort ongesteldheidsbuikpijn en pijn in mijn schouders. Verder had ik lang last van de narcose maar dat hebben de meeste mensen niet. Ik kan daar wat slechter tegen dan de meesten. Ik vond het wel fijn dat ze meteen alles gezien hadden van binnen zodat je precies weet wat er aan de hand is. Succes!

Hoi Fem

ik heb het onderzoek in juni gehad, had er wel veel last van, mn buik was erg beurs en veel last van de narcose gehad, maar de beursheid was in een week tijd weg. Je meot proberen er zo nuchter mogelijk in te gaan.

Wanneer is je nod?

Succes.

nog maar een poging wagen om iets te typen.

Hoi Fem

Ik heb ko in juni gehad, mij viel het wel tegen de ingreep zelf niet, geen last van schouder gehad of van buikpijn, maar juist last van beursheid van mn buik en last van de hechtingen en ook last van de narcose.maar die beursheid was in een week ook weer weg.
Succes!!!

Terug
Bovenaan