Ervaringen Letrozol , pcos

Hi Dames ?

Mijn naam is Bobby en ik ben na enkele jaren weer opnieuw het ziekenhuis traject ingestapt door pcos.
Ontzettend spannend omdat ik ook een angst en paniekstoornis heb, wat ook de reden is geweest dat ik eerder moest afhaken.

Voorheen heb ik Clomid gekregen maar nu ben ik op dag 3 met Letrozol.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee op het gebied van bijwerkingen?
Zelf heb ik het idee dat ik spierpijn heb en soms ook wat steken of krampen in de lies regio voel. Een drukkend gevoel bij de eierstokken.
Ik durf de bijsluiter er niet bij te pakken omdat ik bang ben dat ik dan door mijn angst alle bijwerkingen zelf er bij ga denken?

Zijn er meer mensen die op mentaal gebied dit ook een hele uitdaging vinden?
Ik ben super onrustig en gespannen en maak mezelf soms een beetje gek, wellicht kan het delen van ervaringen wat steun bieden ?

Veel liefs.

Hoi Bobby, ik ben zelf nu 1 ronde bezig met letrozol en heb er eigenlijk niet heel veel last van. Ik voelde me alleen verdrietig en was erg moe. Die klachten die jij beschrijft ken ik helemaal niet.
hoeveel mg slik je nu? Ik had "maar" 2,5 dus niet zo heel veel. 
Het is absoluut een heftige, emotionele tijd. Dat vind ik ook absoluut. Zeker omdat er eigenlijk nog zo'n taboe op rust en je er niet met iedeeen over kunt praten. Ik vind het ook lastig als andere mensen vragen "alles goed?". Zo'n ingewikkelde vraag! Want nee, niet alles is goed, maar dat is meestal niet wat mensen willen horen en dan hoor je jezelf al snel weer zeggen "ja hoor, en met jou?" 
Kijk gerust ook eens in het pcos topic, daar zijn een hoop meiden met dezelfde struggles als jij! 

Bedankt voor je reactie.
Dat merk ik zelf ook inderdaad dat ik ik zo ieder moment kan huilen of boos kan worden, terwijl ik dat normaal nooit heb.
Raar eigenlijk wat hormonen allemaal met je kunnen doen.
In het verleden heb ik clomid genomen en moet zeggen dat ik daar wel veel heftiger op reageerde dus ben erg blij met de Letrozol.

Ik ben op dit moment in de eerste ronde met 2,5. Woensdag de eerste echo dus hoop dat het iets heeft gedaan, het voelt wel zo maar je weet het nooit natuurlijk.
Ben jij al voor controle echo's geweest?

Bedankt ik ga zeker eens kijken, vind het erg fijn verhalen van andere te lezen.

Ja, ik ben al voor de echo's geweest. Hier eigenlijk een perfecte ronde gehad met 1 eitje wat groot is geworden. Vorige week dinsdag mijn eisprong gehad, dus nu in de wachtweken. Morgen progesteronwaardes prikken, hopen dat die goed zijn! ?? 
ben benieuwd naar jouw echo, succes! Laat je weten hoe het was?

Hi Bobby! 

Ik las jou bericht en ik kon mij zelf hier erg in vinden. 
Ikzelf heb helaas ook last van een angst/paniekstoornis. Ik ga binnenkort (hopelijk volgende week) starten met mijn eerste ronde Letrozol ivm pcos. Ik zie dat je berichtje al van een tijdje geleden is, maar mocht je het fijn vinden om in contact te komen, let me know ?

Groetjes!

Terug
Bovenaan