Ervaringen lutrelef?

<p>Sinds ongeveer 3 weken geleden ben ik gestart met lutrelef, het wordt niet zoveel gebruikt volgens mij dus ik vroeg me af of er hier anderen zijn die het gebruiken :)</p><p>Ik ben gestart met 5<span style="font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 11pt;">µ</span>g/90 min en zit nu sinds ongeveer 1,5 week op 10<span style="font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 11pt;">µ</span>g, tot nu toe helaas nog geen resultaat</p>
 
Hoi,

Ik heb het pompje eind 2019 een aantal maanden gebruikt. Bij mij deed Menopur teveel en de ‘prikpen’ (weet even niet meer welk hormoon daarin zat) niets.
Lutrelef is bij mij uiteindelijk ook opgehoogd naar de hoogste dosering. Je begint geloof ik altijd op 5 maar tegen mij zeiden ze toen dat het geregeld voorkomt dat je moet ophogen.
Het is even afwachten hoe je lijf gaat reageren denk ik.
 
Ik was met het pompje in de 3e ronde zwanger! Op de dosering 15 microgram geloof ik, ons zoontje is nu inmiddels 3 maanden oud :)
 
Hi Bloem en andere gebruikers,
Ik ben benieuwd of jullie ervaring hebben met het pompje en op vakantie gaan naar een zonnig land. Hoe is dit qua mee nemen van de materialen, weggooien, pompwissel en zwemmen en de warmte?
Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft. Ik moet namelijk een keuze maken wanneer ik wil starten met het pompje. Dit kan voor of na de vakantie zijn. 
Bedankt vast!
 
Ik heb lutrelef gebruikt in de winter, dus ik weet niet goed hoe het op vakantie zal zijn! Materialen vond ik wel meevallen, maar het is wel zichtbaar als je bv in bikini bent en wat ik me herinner is het geloof ik niet ideaal in de zon en in t zwembad, maar zoals gezegd heb ik dit zelf niet gehad dus ik weet het niet zeker meer. Misschien het beste even bij de arts/vertegenwoordiger informeren wat zij er van denken. Alvast heel veel succes en hopelijk slaat het snel aan!!
 
Terug
Bovenaan