Ervaringen m.b.t. cycluslengte met Clomid gevraagd!

Hoi allemaal,
Ik schrijf nog niet actief mee op dit forum, maar lees wel jullie verhalen en vindt het erg fijn om hier herkenning te vinden.
Ik ben nu bezig met mijn 2e kuur met Clomid (50mg) en mijn 1e cyclus duurde 31 dagen (helaas ongesteld), nu ben ik met mijn 2e cyclus bezig en zit nu op dag 35 en nog steeds niet ongesteld, is dit normaal, ik heb al 2 x getest, maar beide testen waren negatief. zijn er mensen die bij Clomid dezelfde ervaring hebben (cyclus niet iedere keer even lang) of zou het kunnen dat ik toch zwanger ben, maar gewoon te vroeg heb getest? Ik kan het me haast niet voorstellen, ik ga er niet van uit dat ik zwanger ben, maar baal wel van die onzekerheid. Ik ga morgen wel even met mijn gyn bellen, maar wilde ook graag jullie ervaringen horen.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
liefs,
Layla

Hoi Layla,

Ik ben ook met Clomid bezig en mijn cyclussen waren achtereenvolgend 29, 29 en 30 dagen. Het zou kunnen dat je nog iets te vroeg test. Ik duim voor je!
Groetjes Astrid

Hoi Layla

Ik ben ook met mn 2e kuur bezig   met clomid.
ik had eerst 50 mg   en nu 100 mg   eerst duurde het bij mij 31 dagen toen ik ongesteld werd en nu de tweede keer precies 30.
wel balen maar ik geef de moed niet op, heb je ook zo last van opvliegers van die clomid.
Maar wie weet mischien  ben je zwanger ik duim voor je

Liefs van Martje

Hoi allemaal,
bedankt voor jullie reacties. Helaas ben ik gisteren (dag 35) ongesteld geworden, dus de testen klopten in ieder geval. Ik heb gisteren wel even de gynaecoloog gebeld (sowieso om een nieuw recept te vragen) en gevraagd of de dosering wel goed is omdat mijn cyclus langer is dan de vorige keer, maar volgens haar duurt het een aantal maanden voordat de cyclus weer korter wordt, dus daar ga ik maar van uit.
Ik denk dat ik maar ga proberen om ovulatie testen te gebruiken deze cyclus, want dan kan ik beter inschatten wanneer mijn eisprong is.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
groetjes,
Layla

Hoi,
ik heb net dezelfde vraag gesteld... hoezo toevallig. ik kom net terug van vakantie en begon de afgelopen berichtjes te lezen. ik zit nu op dag 38 van mijn eerste cyclus met clomid (50mg, dag 3 tot dag 7). Ik ben in januari gestopt met de pil (diane 35, na 10 jr) en had nog altijd geen eisprong gehad. Na een echo door de gyn (waarop geen bijzonderheden te zien waren) heeft de ha primolut en clomid voorgeschreven. Ik heb op dag 34 een test gedaan en die was negatief. ik ben vanmorgen meteen na de ha gegaan (we zijn zaterdag terug gekomen van vankantie) en hij heeft me doorgestuurd voor behandeling door de gyn. Ik moet komende woensdag al. Ben eens benieuwd.
Ik heb trouwens ook heel veel last van die opvliegers, lijk wel in de overgang.
Jammer dan jij onge bent geworden, maar je weet nu wel dat de pillen zijn werk doen, dus er is hoop... Heel veel suc6!!!!!
Groeten,
Randa

Terug
Bovenaan