Ervaringen merken zwangerschapstesten

Nieuwschierig, met welke zwangerschaps testen (behalve CB) hebben jullie een positieve ervaring ?

Bij m'n eerste heb ik 2v 5 van kruidvat gebruikt maar die waren uitverkocht afgelopen weekend. Heb nu maar early van etos genomen maar lees nergens positieve verhalen over deze....

ik heb nog even tijd om de schappen van het Kruidvat in de gaten te houden

Ik heb ze besteld bij Sensitest. Snel en discreet geleverd. Ik heb de goedkoopste van hun site gebruikt. Ook wel eens van Action gebruikt, ook prima.

Ik heb met action, kruidvat, cb en sensitest ervaring en m.i. is alles best. De ene kost alleen wat meer dan de ander. Maar dingen als valse uitslag heb ik zelf nooit ervaren, dus ik zou er niet teveel bij stilstaan.

Ik heb die van Kruidvat 2v5 gekocht, had 4 testen waarvan er 3 ongeldig waren. Wees dus maar blij dat die er niet waren, weggegooid geld!
Bij mijn vorige zwangerschap had ik ze ook van de Action, maar die is natuurlijk dicht dus heb ik die van Clearblue gekocht van €10,-

Ik heb vanalles gebruikt en alles werkt prima. 
Waar de meeste ontevreden verhalen vandaan komen is in de dagen van zeer lichte al of niet streepjes turen. Zelf ben ik geen voorstander van heel vroeg testen. Gewoon lekker wachten of je ongesteld word en nog een paar dagen. Ben je zwanger? Dan wordt het echt wel knalpositief. Is het licht en twijfel je? Dan wacht je een week en test je nog eens. Maar al dat gestaar naar indroogstreepjes een week na je eisprong... Tja dat ligt niet aan de test. 

Ik zou zelf nooit een CB kopen dat is echt zonde van het geld. Testje van €2,50 werkt net zo goed. Deze zwangerschap testte ik positief twee dagen voor NOD met de (normale) Etos test.  

Terug
Bovenaan