Ervaringen met babyfoon Alecta DBX 82??

Hoi Mama's

Even een vraagje, het hoort hier eigenlijk wel niet, maar het is hier altijd druk!
Wij gaan binnenkort op vakantie met de kleine, en zijn op zoek naar een babyfoon met veel bereik. We zitten op een all inclusive resort, en wil er absoluut zeker van zijn dat ik de kleine hoor als zij op bed ligt en wij eventueel nog wat drinken aan de bar. Nou ben ik via internet op de babyfoon van Alecta gestuit en die schijnt zo'n 2 a 3 km bereik te hebben. Heeft iemand ervaringen met deze babyfoon? Alvast bedankt!!

Groetjes Essie
 
hoi,

ik heb die babyfoon en hij werkt supergoed.
Ik heb er nooit problemen mee gehad.
Ik weet niet of hij zover komt omdat ik hem gewoon thuis gebruik.
Er staat wel op de ddos dat het een afstand heeft van 2 a 3 km maar of dit waar is weet ik helaas niet.
Het is altijd leuk met je kindje op vakantie en ik ga maandag as ook op vakantie naar spanje met onze dochter van 10 maanden.
Ik zou als ik jou was je kindje niet alleen op de kamer laten omdat iedereen die kamer op kan bijv. poetsvrouwen.
Ik weet niet waar jullie naartoe gaan maar ik zou dat niet doen.
Leg dan je kindje in de buggy ofzo en laat je kind daarin slapen.
Ik vindt het precies hetzelfde als je kind in de auto laten zitten als je boodschappen moet doen ofzo.
Ik geef je alleen maar een tip en handel verstandig.

Fijne vakantie!

Groetjes een trotse moeder
 
Hoi, hier de Alecto DBX-88. Ik weet niet of dat veel verschil uitmaakt. In ieder geval ben ik er al bijna een jaar erg tevreden over. Geen ruis en prima bereik. Je kunt erdoor praten wat ik ook wel fijn vind en er zitten ook nog een aantal melodietjes op. Ik zou trouwens ook mijn kindje liever niet alleen in de kamer achterlaten maar ik weet niet precies wat voor accomodatie jullie hebben natuurlijk . Groetjes Sterre (mv Ruben, 11mnd).
 
Hoi Meiden

Bedankt voor jullie reacties. Ik begin nu ook wel een beetje te twijfelen om haar op de kamer te laten liggen. Ik denk dat we gewoon om beurten s'middags met de kleine naar de kamer gaan, zodat zij even uit de warmte is en kunnen wij ook mooi even een tukkie doen!!

Groetjes essie
 
Terug
Bovenaan