Ervaringen met bekkenpijn

Hoi allemaal,

Heb jij (ook) last van bekkenpijn tijdens of na je zwangerschap? Ik heb er zelf veel last van gehad tijdens mijn zwangerschap, en ben er nu (bijna drie jaar later!) bijna vanaf. Ik wil ervaringen van vrouwen en hun partners verzamelen om er een boek over te gaan schrijven. Wil jij je ervaringen met mij delen of ken je iemand die dat wil?
Mail me dan op bekkenpijn@hotmail.com.

Natuurlijk wil ik ook best tips hier geven over hoe ik ervanaf gekomen ben, dus vraag maar raak.
 
Ook hier veel last van bekkenpijn. Ben nu onder behandeling van een fysiotherapeut en maak gebruik van een bekkenband. Dit helpt redelijk goed.
Mijn 1e bevalling is erg snel gegaan dus volgens de fysio zou het daar wel een mee te maken kunnen hebben.
Maar tips om er vanaf te komen, kom maar op!

M. 26wk+4 dg
 
Ik ben nu zwanger van m'n derde (14 weken), dat is tevens de laatste want door hypermobiliteit slaat de bekkeninstabiliteit al vroeg en hevig toe. Na de zwangerschap van de eerste duurde het meer dan en jaar, na de tweede ben ik er nooit meer helemaal vanaf gekomen... Dus die derde is wel een beetje een risico voor mij, maar ja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan, he?

 
Terug
Bovenaan