Ervaringen met bellypainting?

Hoi, een vriendin van mij kan ontzettend goed schilderen en tekenen en ik had haar gevraagd of ze mijn buik 's zou willen beschilderen.

Weet iemand welke verf hier het beste voor te gebruiken is en waar ik die kan bestellen/kopen?
 
Schmink kan je het beste gebruiken. Heel makkelijk om mee te schilderen en heel makkelijk om weer af te halen.
Kan je in een soort feestwinkel wel kopen, maar ook wel via internet.
Grimas schmink is een goed merk.

Succes! En plezier natuurlijk!
 
Hoi,

Toevallig heb ik dit vd week gedaan, echt heel erg leuk,

Ik heb grimas schmink gekocht bij zo een feestwinkel, het is niet goedkoop maar wel het beste, dit was je er ook zo af met zwitsal ruikt ook nog lekker hihi.

Succes.

Gr tamjo
 
Oke! Ik zal 's even bij de Hobbywinkel kijken hier daar hebben ze dat vast wel, 't lijkt mij ook heel erg leuk dus dat 't een paar eurootjes meer kost maakt niet uit, een andere vriendin is weer fotograaf dus die sleep ik lekker mee :-D had zelf in gedachten om een foto van de buik en m'n dochter van 5 als geboortekaartje te gebruiken

Thnx voor de tips

Groetjes

 
Wat ik zelf van plan was en misschien ook nog een idee is... om je eigen kindjes die je misschien al hebt ook een mooie schildering te laten maken en misschien je man ook nog en dan leuke foto's maken van je buik en de kleine schildertjes. Hartstikke leuk.

groetjes
 
Terug
Bovenaan