Ervaringen met Conceive plus?

<p>Hallo allemaal.</p><p> </p><p>Mijn vriend en ik proberen al 9 maanden onze kinderwens in vervulling te laten gaan.. helaas tor op heden zonder succes. </p><p>Nu kwam ik een glijmiddel tegen dat de zaadcellen zou helpen.. heeft iemand ervaring met het glijmiddel conceive plus?</p><p> </p><p>Groetjes Mireille </p>

De ronde dat wij Conseive plus hebben gebruikt ben ik zwanger geraakt. Of het helpt of dat het puur toeval was durf ik niet te zeggen maar ik heb er dus een goede ervaring mee. ?

Dag Missmm
Ik had zelf ook een aantal rondes conceive+ gebruikt. Ik ben er zelf niet zwanger van geraakt. Het zou ervoor moeten zorgen dat zaadcellen langer overleven, de reden dat wij niet zwanger raken heeft daar niks mee te maken. Ik zou je eerst aanraden met een gyn te praten over waarom het bij jullie wat langer duurt. Als er andere oorzaken zijn zal conceive+ je niet helpen vrees ik en is het zonde van de uitgave. 

Ik heb het gebruikt en ben toevallig ook die ronde zwanger geraakt. Echter was dat ook pas de 3e ronde dus sowieso snel gelukt. Durf zeker niet te zeggen dat het extra geholpen heeft, maar ik vond het sowieso een fijn idee dat het niet zaaddodend was aangezien ik de seks zelf vaak fijner vind met glijmiddel (toch allemaal wat soepeler haha), dus vond dit ideaal!

Wij hebben dit glijmiddel gekocht omdat de seks dan toch wat fijner is. En aangezien gewone glijmiddel vaak zaaddodend is, hebben we conceive plus gebruikt. 
2e ronde was ik zwanger. Of het ook echt komt door dit spul geen idee, maar schadelijk is het in ieder geval niet :) 

Wij hebben na 9maanden ook conceive+ gebruikt. In eerste instantie om mijn vaginale balans wat milder te maken. Ik had vaak terug komende bacteriele vaginoses, hier gebruik ik ook probiotica voor. Ik had het idee dat het door mij dus langer duurde. Sperma van vriend is getest en daar mankeerde niks aan (ondanks dat hij rookt). 
2e ronde waren we zwanger, morgen 9weken, eerste kindje! 
Of het door de conceive+ komt of door de probiotica of door beide of door geen van beide kan ik je niet met zekerheid vertellen. 
Maar je wordt er nooit slechter van! 
Heel veel succes! 

Wij gebruiken normaal ook glijmiddel daarom toen we zwanger wilde worden en ik er achter kwam dat glijmiddel zaaddoden kan zijn, conceive plus gebruike als glijmiddel.
Nu een dochter van 3 jaar en weer conceive plus gebruikt en nu 23weken zwanger na 3 rondes en voor deze zwangerschap wel een miskraam gehad, Maar geen idee of dat het echt heeft geholpen dat ik 2x binnen een halfjaar zwanger was. 

Bedankt voor jullie berichtjes. Ik ga toch maar een tube aanschaffen. Mocht Dit na 3 rondes nog niet helpen dan gaan wij naar de huisarts! ?

Terug
Bovenaan