Ervaringen met de Quinny Zapp?

Hallo mama's!

In april verwachten wij ons tweede kindje. Sterre is dan ruim 20 maanden oud en zal haar kinderwagen (Koelstra Flexxo) moeten gaan afstaan aan broertje/zusje. Omdat Sterre nog vrij jong is en niet hele einden kan lopen wil ik een goede, degelijke, handige en mooie buggy voor haar aanschaffen. Nu is mijn oog gevallen op de Quinny Zapp. Ik ben benieuwd of er mama's zijn die ervaring hebben met deze buggy en welke. Of hebben jullie een andere (die er bijv. veel op lijkt) en die ook goed bevalt?

Alvast bedankt voor de reacties!!

Liefs, Mimi
 
Hoi Mimi,

Wij hebben al een jaar de quinny zapp en ik vind hem erg fijn. Ons ventje is een wildebras en zit echt niet altijd stil in zijn wagen. Maar hoe druk hij ook is en hoe moeilijk de stoep, drempel of weg ook is, hij blijft perfect rijden. Hij kost wat, maar in dit geval heb je ook wat.

Veel succes bij je keuze!!

Groetjes
Angela
 
Hoi Mimi,

Toen ik de Zapp voor het eerst zag dacht ik, die moet ik hebben, we hadden net een paar maanden daarvoor een buggy van Mc Laren gekocht, maar die Zapp was zo gaaf dus er kwam een Zapp. Hij ziet er fantastisch uit, maar rijden vind ik hem minder. Ook is er geen ruimte voor boodschappen en als je lang bent loopt hij ook niet prettig. Ook op de fiets meenemen is geen succes, we hebben ruim 4 maanden moeten wachten op een drager voor op de fiets. Toen we die eenmaal hadden ging het goed met vervoeren, totdat onze dochter naar achter verhuisde op de fiets, kon dat niet samen met die drager, kheb een goldline van Gazelle, dus geen goedkope fiets, maar passen ho maar. Fietsenmaker heeft alles geprobeerd maar geen succes, naar Quinny gebeld, maar zij hadden er nog nooit van gehoord en zeiden dat het niet kon. Ik moest maar met fiets, stoeltje, buggy en drager even naar de dichtsbijzijnde winkel( 20 km)  gaan, dan keken ze er daar wel naar. Kheb de drager verkocht en de buggy gebruiken we bijna nooit, neem altijd mijn Bugaboo mee. En anders halen we bij oma en opa de Mc Laren. Nee, voor ons is de Zapp geen succes. Maar ga er een paar keer mee wandelen in de winkel of kijk of iemand in de buurt er een heeft en probeer die buiten een keer.
Succes!
 
hoi
nou wij hadden voor ons zoontje toen 2 ook een zapp gekocht hij ziet er erg leuk uit en is makkelijk mee te nemen maar ik vond hem niet echt lekker rijden en ons zoontje valt ook nog al makkelijk in slaap als je ergens heen gaat en slapen in een zapp is hopeloos hij viel konstand voor over met zijn hoofdje en zat heel ongelukkig er in als hij sliep dus hebben een mc claren gekocht rijd super en kan mijn zoontje gewoon in liggen slapen dus veel beter vinden wij
groetjes alexandra
 
Terug
Bovenaan