ervaringen met de zwangerschapstest van sensitest

A

Anoniem

Guest
Ik wilde vragen wie er ervaringen heeft met de zwangerschapstesten van sensitest.
Ik heb namelijk  ook de ovulatietest gebruikt,maar dat vond ik erg raar,namelijk de ene dag een vaag streepje en de andere dag weer niks en dan weer wel,ik snapte er niks van,maar ik heb ook de zwangerschapstesten nog in huis,maar zijn ze nou wel betrouwbaar??????????
Bij mij vorige zwangerschappen altijd met het merk van kruidvat getest,en die vond ik goed..

groetjes mexx-ann

Hoi,

Ik gebruik altijd de dipstick van Sensitest en ze werken erg goed. Helaas nog niet positief getest maar ik vind ze wel erg duidelijk.

Groetjes Evelien

ook ik ben erg positief over sensitest en raad ze iedereen aan.
De ovutesten kunnen anders uitslaan als je niet iedere dag hetzelfde moment test. dan is de concentratie lh bijvoorbeeld smiddags groter dan smorgens vroeg, lees ik overal. Ik vond het juist heerlijk duidelijk werken. ik bewaarde de stickjes van mijn vruchtbare week, om iedere dag te vergelijken of de streep donkerder werd. en dat werkte! En als ik de dagen  na mijn ei zag dat de strepen weer lichter werden, gooide ik ze  weg.
Ben inmiddels 31 wken zwanger!!
xxx Annette

Terug
Bovenaan