Ik heb een vraagje aan moeders die ook kindjes wat sneller op elkaar hebben gekregen. Mijn zoontje zal 1,5 zijn als mijn kleine geboren gaat worden in november. En nu ben ik aan het kijken voor een kinderwagen. Maar ja welke? Wat zijn de ervaringen met een tandemwagen en dan bedoel ik zo'n wagen dat ze achter elkaar zitten. Zo'n duo wagen is eigenlijk geen optie omdat we een hele smalle gang hebben, maar ben evengoed benieuwd wat de ervaringen daar mee zijn.
Nou heb ik ook gehoord van een zitje wat je voor op de wagen kan monteren. iemand daar ervaring mee? En zo'n kiddyboard, werkt dat? Genoeg vragen dus, haha
Wil ook graag weten hoe dat praktisch gaat met 2. Kan me er wel iets bij voorstellen maar hoor het graag van ervaringsdeskundigen
Zijn er bijvoorbeeld ook moeders die een draagzak gebruiken?
Ben benieuwd, hoor graag van jullie.
Groetjes Kuif
Nou heb ik ook gehoord van een zitje wat je voor op de wagen kan monteren. iemand daar ervaring mee? En zo'n kiddyboard, werkt dat? Genoeg vragen dus, haha
Wil ook graag weten hoe dat praktisch gaat met 2. Kan me er wel iets bij voorstellen maar hoor het graag van ervaringsdeskundigen
Zijn er bijvoorbeeld ook moeders die een draagzak gebruiken?
Ben benieuwd, hoor graag van jullie.
Groetjes Kuif