Ervaringen met gastouderbureaus

Hi,

Even wat anders: wat zijn jullie ervaringen met jullie gastouderbureau. Wij zelf zitten te denken om over te stappen, want we zijn helemaal niet blij met het bureau. Ze zijn onwijs duur 102 euro per kind per maand en daarnaast komt nog eens het uurtarief voor de gastouder. Dit bureau doet echt geen flikker (sorry hoor) en ik heb erg het idee dat het geld allemaal wordt doorgesluisd naar de verschillende creches die ze ook hebben.

Ze doen een risicocheck vanaf de bank en bellen nooit hoe het gaat. Daarbij komt ook kijken dat ons contactpersoon een enorme heks is!

Ik zit nu te denken om over te stappen naar Mr Nosey, die zijn een stuk goedkoper. Heeft iemand hier ervaringen mee of weet iemand anders een goed landelijk bureau of een bureau in Noord Holland?

Oja, mijn gastouder is super, dus ik ga wil heel graag dat zij ook mee overstapt.

Groetjes

Wij zitten bij gastouderservice nederland.

www.gastouderservice.nl Ze zitten door heel Nederland, ze vragen voor het eerste kind ongeveer 65 euro (plus de kosten voor de gastouder).
Wij zijn er op zich wel tevreden over, sommige dingen vinden wij een beetje belachelijk (mijn moeder past op, en is dus officieel de gastouder, maar omdat mijn vader straks met pensioen gaat moet hij ook een ehbo cursus gaan volgend, een bewijs van goed gedrag overleggen en dat soort dingen). Maar goed, het zullen wel regels zijn. Verder zijn we er wel tevreden over.

Groetjes Lilian

Hoi,

Wij zitten bij ViaViela, opzich gaat het daar wel, weinig contact met ze, het begin liep wat stroef, vooral de contact persoon voor Alphen aan den Rijn was een echte sukkel. Ik geloof dat we nog steeds die persoon hebben, maar nooit meer spreken, want dat is niet nodig.

Ook mijn moeder is gastouder en straks moet het idd op de naam van mijn vader komen ivm de inkomsten (anders wordt mijn moeder weer gekort, zo krom). Weet niet of hij een EHBO cursus moet doen, bewijs van goed gedrag hebben ze al.

Oja ik betaal nu 75,- per maand aan hun (om een automatische pdf te maken met het factuurbedrag) en dan nog de kosten per uur.

groetjes Nanda

Terug
Bovenaan