<p>Hallo,</p><p>Wij zijn nu na 18 maanden overgestapt van 25 mg clomid naar 37.5 eh gonal-f in combi met ovitrelle. Wij hebben verder geen IUI dus enkel de injecties. Ik kon niet echt iets vinden van topics waarin het alleen over injecties gaat zonder dat er een IUI of Ivf behandeling bij komt kijken. Vandaar mijn vraag: Hebben jullie hier ervaring mee?</p><p>Ik heb zojuist de vierde spuit gezet en merk dat ik heviger reageer dan bij Clomid. Ik ben veel misselijker, meer hoofdpijn en ‘hormonaal’ (sorry vriendlief). Nu ben ik bang voor een overstimulatie, maar heb over 4 dagen pas de eerste echo. Ik twijfel om te vragen of ik morgen al een echo kan laten maken, maar de vraag is of dat nut heeft zo vroeg in de cyclus. <br /><br />Al met al denk ik dat ik het even van me af wou schrijven en op zoek ben naar jullie ervaringen. Hoe hebben jullie gonal f ervaren, hebben jullie overstimulatie gehad (zo ja, hoe voelde je het en wanneer in je cyclus ongeveer?) etc etc. Hoop doet leven, zeker in een traject als dit. ?</p><p>liefs Sia </p>