Ervaringen met inbakeren

Avond,

Even een vraagje, heeft iemand ervaring met inbakeren. Maud heeft nl moeite (vooral s avonds) om in slaap te komen en zij is vooral erg onrustig met haar handen en het consultatiebureau raadde mij aan om dit gewoon te proberen.

Ik heb haar sinds vanmiddag ingebakerd in een Swaddle me. Als het werkt, dan wil ik haar alleen s avonds inbakeren (overdag gewoon normaal toedekken).

 
Inbakeren kan zeker helpen. Mijn jongste oppaskindje (al 6 jaar terug) werd ook altijd ingebakerd en dan sliep hij veel beter.
 
Mijn zoontje slaapt ook sinds zijn geboorte in een Puckababy omdat hij zichzelf continu wakker hield door met z'n armpjes te zwaaien. Hij slaapt sindsdien een stuk beter en rustiger. Hij is inmiddels bijna 6 maanden, dus dat wordt binnenkort afbouwen.. Succes!
 
Ik werk op een kinderdagverblijf, en daar heb ik verschillende kinderen gehad die ik moest inbakeren en dat werkte erg goed, ze liggen dan strakker en kunnen met hun handjes zichzelf niet wakker houden!!

succes
 
Ja goede ervaring mee! Gewoon proberen!
Ik bakerde mijn 1e in met een lakentje. Een puckababy was zelfs te los voor haar. Die armpjes wurmde ze dan alsnog alle kanten op.
Helemaal strak ingepakt sliep ze veel rustiger.
 
Ja, hier ook hele goede ervaringen. Ik heb mijn middelste zoontje ook ingebakerd, omdat hij zo onrustig is en dit heeft super geholpen. Pim is nu een paar dagen oud en slaapt 's nachts ingebakerd. Het ziet er misschien niet prettig uit, maar het werkt echt!
 
Wij hebben onze middelste ook in een puckababy gehad. Zij maaide ook heel veel met haar armen. Isa heeft dit niet dus bakeren haar ook niet in. Wij hebben in ieder geval erg goeie ervaringen ermee.
Mijn moeder vertelde dat vroeger alle kinderen werden ingebakerd.

Succes ermee
 
Hier ook zeer goede ervaring met inbakeren.
Ik wilde er aan het begin niet aan. Mijn zoon kon ook niet in en doorslapen door maaiende armpjes. Na een week of 9 met name overdag met hem op de arm te hebben gelopen, toch ingebakerd. Dit werkt echt perfect. Ik heb er een heel ander kind voor terug gekregen.
Ik gebruikte de pacco inbakerdoeken, deze schijnen de veiligste inbakerdoeken te zijn.
 
Terug
Bovenaan