Ervaringen met infacol

Hallo mama's

Op advies van een kennis gebruiken wij sinds een paar dagen infacol voor de krampen van Amaya.
Wie hebben er ervaring mee?
Volgens het cb zou het niet echt werken, maar raden ze het ook niet af.
Baat het niet dan schaad het niet. Ik heb het idee dat Amaya wel meer windjes laat sinds we het gebruiken.

Grtjs Mar

Wij gebruiken het ook en bij ons hielp venkelthee dus niet. Het gaat nu 1 dag goed, even afwachten of het nu doorzet. Maar je moet het idd wel even de tijd geven.

Ook hier positief, iig meer windjes. die kunnen er maar uit zijn denk ik dan. Ze vind het alleen ongelofelijk vies. Ik lach me elke keer weer suf om die bekkies die ze trekt.

Ik heb het idee dat het wel wat helpt. Maar wel meerdere dagen gebruiken, maar hij heeft nog steeds wel beetje last van. Inderdaad wel paar flinke scheten elke dag!

Het is een middel wat bewezen is dat het helpt, het zorgt ervoor dat de kleine luchtbelletjes in de darmen die voor de krampjes zorgen samensmelten en 1 grote luchtbel worden en dat ze dit makkelijker kwijt kunnen in een scheetje inderdaad.
Maar sommige kinderen reageren er te heftig op. dus gewoon proberen, het kan in ieder geval geen kwaad.
Heb bij de eerste venkeldruppels vanm Daro gehad, deze hielpen ook heel goed.
Liefs Bowi (aprilforum)

Wij hebben ook infacol gebruikt en hadden wel het idee dat het werkte. Nu niet meer nodig. Ik heb ook begrepen dat Cinababy helpt is homeopatisch van VSM... voor degene waar infacol niet helpt misschien het proberen waard. Succes

Terug
Bovenaan