Hoi hoi,
Sorry voor de late reactie maar zag nu pas dat je gereageerd had. Wat grappig en toevallig dat jouw dochtertje ook Donna heet zeg! Echt een veel voorkomende naam is het toch niet echt he?
Maar om op je vraag terug te komen: Ik moet eerlijk zeggen dat ik vorig jaar zelf ook pas voor het eerst met het vliegtuig op vakantie geweest ben dus niet echt veel "buitenland ervaring" heb, maar ik vond het gewoon erg prettig dat het erg kindgericht is... Zo stonden er bij het restaurant ontelbaar veel kinderstoelen, was het personeel ook leuk met kinderen, de kidsdisco was super (maar volgens mij is dat in veel hotels aanwezig). Maar eerlijk gezegd weet ik het dus gewoon niet, we hebben gewoon een super leuke relaxte vakantie gehad zonder gebruik gemaakt te hebben van de kidsclub (overdag dan). Dus tja wat moet je daar nu mee he? Lekker advies haha... Wij gaan in elk geval in september- oktober nog lekker naar Kids world, gewoon omdat het zo goed bevallen was.
Ik hoop dat je er uitkomt en ik zou zeker even vakantiereiswijzer.nl effe checken!
Fijne vakantie vast...
Groetjes wendy