Ervaringen met KidsWorld

Hallo,

Wij willen in september op vakantie met onze dochter van 2,5 jaar oud. Via-via hoorde ik over KidsWorld. Ben benieuwd naar ervaringen van andere ouders, bij voorkeur  de Griekenland-ervaringen.

Bedankt!
 
Misschien een goede tip: vakantiereiswijzer.nl... Hier kun je van heeeel veel hotels de meningen van mensen lezen die er geweest zijn. Positief en negatief. Wij zijn vorig jaar met onze dochter (toen bijna 2) in Turkije kids world aqua fantasy geweest en vonden het echt heel erg leuk. Ze zingt nu nog alle liedjes van de minidisco. Ook wij gaan in september lekker weer naar kids world. Maar waar weten wij ook nog niet dus ik lees de ervaringen met je mee...
 
Hoi, bedankt voor je reactie.

Ik twijfel nog wel of het zin heeft als je kindje nog geen drie jaar is (ivm animatieteams). Maar ik neem aan dat je je ook wel als gezin kunt vermaken op zo'n resort zonder mee te doen aan dingen die georganiseerd worden?! Of zijn jullie tegen dingen aangelopen waarvan je zegt: dat is toch niet handig als je kind 2 of 2,5 is?

Groetjes van ook een mama van een Donna
 
Hoi hoi,

Sorry voor de late reactie maar zag nu pas dat je gereageerd had. Wat grappig en toevallig dat jouw dochtertje ook Donna heet zeg! Echt een veel voorkomende naam is het toch niet echt he?
Maar om op je vraag terug te komen: Ik moet eerlijk zeggen dat ik vorig jaar zelf ook pas voor het eerst met het vliegtuig op vakantie geweest ben dus niet echt veel "buitenland ervaring" heb, maar ik vond het gewoon erg prettig dat het erg kindgericht is... Zo stonden er bij het restaurant ontelbaar veel kinderstoelen, was het personeel ook leuk met kinderen, de kidsdisco was super (maar volgens mij is dat in veel hotels aanwezig). Maar eerlijk gezegd weet ik het dus gewoon niet, we hebben gewoon een super leuke relaxte vakantie gehad zonder gebruik gemaakt te hebben van de kidsclub (overdag dan). Dus tja wat moet je daar nu mee he? Lekker advies haha... Wij gaan in elk geval in september- oktober nog lekker naar Kids world, gewoon omdat het zo goed bevallen was.

Ik hoop dat je er uitkomt en ik zou zeker even vakantiereiswijzer.nl effe checken!

Fijne vakantie vast...

Groetjes wendy
 
Nou wij zijn er geweest hotel blue bay op rodos. Het was best een mooi park maar het bleek dat er ook andere reisorganisatie heen gaan en dat kostte voor een gezin met 2 kinderen bijna 300 euro goedkoper voor alles hetzelfde dus daar waren we niet blij mee.
Maar het is wel goed hoor en de kids vermaakten zich prima
 
Terug
Bovenaan