Ervaringen met kinderwagen Mutsy 4 rider Lightweight?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag hebben mijn man en ik een Mutsy kinderwagen, 4 rider lightweight, besteld. Graag zou ik wat meningen horen van mensen die deze kinderwagen hebben.

Ook twijfel ik heel erg of ik de boodschappenmand/schoppingbag erbij zal bestellen. Het lijkt mij heel erg handig, maar mijn man vind het onzin. Moet ik in deze mijn zin doordrijven? Meestal als ik mijn zinnen ergens op heb gezet krijg ik het niet uit mijn hoofd namelijk...

Ik hoor het graag. Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Cyn

Hoi Cyn

Wij hebben ook een Mutsy, alleen dan de 4 rider next single spoke.
Alhoewel we hem nog niet in gebruik hebben (ben nu 36 weken) ben ik heel erg blij met onze keuze. Stevig frame, luchtbanden, makkelijk in te klappen, mooie vormgeving, niet te zwaar.
Kan je verder niet echt helpen met een mening over jouw wagen... maar eeuhh.... misschien was dat ook handiger vóór je een wagen bestelde?

De shopping bag hebben wij er ook bij.
Voor mijn man hoefde het ook niet zo nodig, maar het lijkt mij ideaal, want zo groot is het mandje wat er op zit niet. Hier kan je tenminste behoorlijk wat in kwijt! En hij hangt verder niet in de weg he!
Anders is het misschien leuk om als verjaardagscadeau of straks als kraamcadeau te vragen, want die dingen hoeven volgens mij helemaal niet besteld te worden, kan je denk ik ook wel loskopen.

Fijne zwangerschap!

Groetjes, Mickje

Bedankt voor je reactie

We hebben hem zelf ook wel goed getest hoor, maar ik vind dat je pas echt een goede mening kan vormen vanaf het moment dat je hem dagelijks in gebruik hebt. De lightweight-versie rijd wat makkelijker en lichter  dan de single poke omdat hij andere banden heeft. Hij heeft geen luchtbanden (ben bang dat die lek raken, daar zijn veel klachten over bij luchtbanden) maar grote rubbenbanden, dat betekend ook wel dat hij misschien heel erg stuiterd bij kleine stenen of dat hij misschien lastig/heel zwaar rijdt over grind etc.

Ja, ik denk dat die mand een vrouwending is ha ha ha. Wij vrouwen willen/moeten vaker boodschappen doen en winkelen en dan is het lekker als je al je troep ergens kwijt kan. De keren dat ik een man  uitgebreid in zijn eentje heb zien winkelen en armen vol tassen had zijn echt op 1 hand te tellen hi hi hi.

Het was me alleen niet helemaal duidelijk of je met de mand onder de wandelwagen ook je zitje helemaal plat kon doen zonder dat die mand in de weg zit (en of je dan nog wel een beetje bij de mand kan). Want ik ben nu in 5 verschillende winkels geweest, maar of ze hebben de mand niet of ze hebben de mand wel maar er staat geen frame met wandelwagen (alleen een wagenbak) en ze kunnen me het nergens vertellen omdat het personeel het niet weet. We hebben een bedrag gekregen van mijn ouders voor de kinderwagen en daar kan die mand nog makkelijk mee gekocht worden dus ik denk dat ik hem er gewoon bij koop, mijn man heeft in  deze dan maar  niets  in te brengen  .

Terug
Bovenaan