Ervaringen met knuffel met hartslag?

<p>Hallo iedereen,</p><p>Mijn dochtertje van 5/6 weken heeft moeite met slapen. Vaak helpt nabijheid erg goed, maar ik heb ook een zoon van 2, dus ik kan haar niet altijd bij mij nemen. Nu las ik over een knuffel met het geluid van een hartslag. Ik vroeg me af of er ouders zijn die hier ervaring mee hebben en of het ook echt werkt.</p>

Wij hebben een knuffeltje met slaapliedjes (zazu) werkt echt super. Dochter is inmiddels twee (heeft het knuffeltje al 1,5 jaar) en slaapt overal super, zolangs Zazu maar mee is. even schudden met de knuffel en het liedje begint.
We merken aan haar dat het meteen vertrouwd voelt als ze in bed ligt, en ze weet ook donders goed dat als het liedje aan gaat het bedtijd is.
Voor de tweede hebben we er ook meteen eentje aangeschaft!

Hier ook heel erg fan van de knuffel mét geluid, omdat onze zoon te vroeg is geboren en zijn gehoor niet goed was, hebben we dat geluidje uit de knuffel gehaald zodat we dat docht tegen zijn oor konden leggen. Nu heeft hij nog een beperkte gehoorschade nu hij gecorrigeerd 13 maanden is. Het geluidje ligt nog ieder slaapje én in de nacht tegen hem aan, op op zijn buik. Ik zweer er dus bij!

Hier ook heel erg fan van de knuffel mét geluid, omdat onze zoon te vroeg is geboren en zijn gehoor niet goed was, hebben we dat geluidje uit de knuffel gehaald zodat we dat docht tegen zijn oor konden leggen. Nu heeft hij nog een beperkte gehoorschade nu hij gecorrigeerd 13 maanden is. Het geluidje ligt nog ieder slaapje én in de nacht tegen hem aan, op op zijn buik. Ik zweer er dus bij!

Bij ons ook shaun het schaapje in bed. Mooie knuffel met oa. Hartslag, muziekjes en rood lampje wat na 20 minuten uit gaat.

Dankjewel voor jullie ervaringen :). Ga het hier zeker proberen.
@Anemoontje, ik kan ze alleen vinden met hartslag. Welke heeft ook ademhaling geluid? ben erg benieuwd.

Ik heb deze ook.   Bibi het konijn van Zazu.. toen ze jonger was dan 2 maanden heb ik vaak alleen het kastje met geluid in de buurt gelegd maar weet niet of t echt geholpen heeft. Daarna heb ik hem een tijd weggehaald en zelfs op marktplaats gezet. 
Maar vanaf 5.5 maand ongeveer wordt hij weer standaard, in zijn geheel, ingezet. Ze heeft overdag veel moeite met in slaap komen en dan is deze knuffel ideaal. Ze knuffelt er nu ook echt mee. Ze is nu 6.5 maand en hij gaat ook overdag mee naar opa's en oma's als zij moeten oppassen

Terug
Bovenaan