Ervaringen met kraamhotel?

Hallo!

Ik ben inmiddels bijna 26 weken zwanger en heb bedacht dat als het allemaal goed blijft gaan en ik geen medische indicatie krijg, graag in het kraamhotel wil gaan bevallen. Heeft iemand van jullie goede of slechte ervaringen hiermee? Of misschien tips waar ik aan moet denken als het eenmaal zo ver is??

Thanks!
Sylvia
 
Kraamhotelverblijf is meestal wel fijn, ik wou het ook heeeeeeel graag maar mijn verzekering dekt het niet.

Al mijn nichten en kennissen zijn bevallen in een kraamhotel en zij vonden het wel oké.
Je zit daar als het goed is 9 dagen, maar je kan nu ook kiezen om 5 dagen te verblijven ..

Er werd mij ook vertelt dat het af en toe erg vervelend was. Er mag alleen bezoek in de middag. Verder mag er niemand komen behalve je man en ze helpen je niet echt superveel met je kind in bad stoppen etc. Maar als je gesteld bent op je privacy en je hebt zoiets van: Ik wil lekker een weekje alleen met mn man en m'n zoontje/dochtertje zijn, moet je 't vooral doen.
 
hey!

Ik wil zelf ook erg graag in het kraamhotel bevallen, maar helaas moet ik in het ziekenhuis bevallen... Heeft het kraamhotel waar je intresse in hebt geen open avonden? Wij wilden eigenlijk naar kraamhotel de meiboom in tilburg, daar hebben ze 2 keer per maand een open avond. Ik heb daar veel info opgedaan, en mij leek het echt een uitkomst. In dat kraamhotel mag je de gehele dag visite ontvangen (op de rusttijden na tussen 1 en 3 en na half 10 ofzo). Je mag daar heel je kraamtijd blijven, maar ook nog dezelfde dag naar huis (als de situatie dat toe laat) Mijn/onze keus ging uit naar het laatste :) dus ik zou gewoon even informeren voor een open avond! Want waar woon je ergens?

Liefs,
 
Bedankt voor de reacties!

Ja Lovertuj, bij ons mag je ook de hele dag bezoek ontvangen en je kan er idd ook voor kiezen om je hele kraamtijd of een gedeelte of de volgende dag naar huis. Helemaal hoe je het zelf wil... Ik woon in Barendrecht, we zouden gaan voor het kraamhotel van het Maasstad ziekenhuis, dat wordt morgen geopend. Gloedje nieuw dus! En ja, ik kan een afspraak maken voor een rondleiding, dus dat ga ik zeker maar doen!

En we moeten idd nog maar zien of ik natuurlijk geen medische indicatie krijg, want dan heb ik niks meer te willen...

Sterkte met je bevalling, wanneer ben je uitgerekend?
 
Terug
Bovenaan