ervaringen met kruidvat voedingen

hoi allemaal

over een maand of wa is het zover dan gaan we weer bevallen van de tweede,ben nu effe aan het rondkijken voor voeding,is de kruidvat voeding goed?en heb je daar ook bv voor krampen /spugen voor of alleen de gewone?graag ervaringen   gr wendy

Hallo,

Je hebt bij kruitvat 2 verschillende, de gewone: standaard en de comfort.
Zelf gebruik ik comfort omdat Daan last had van zijn darmpjes, deze voeding bevalt me super.
In de comfort zit ook johannesbroodpitmeel voor spugers.
Ik geloof dat er ook veel informatie op de site van kruitvat staat over de voeding die zei hebben.

Groetjes sylvia

Hoi
Mijn dochtertje is nu 3 maanden, en sinds 3 weken zijn we van BV overgestapt naar FV van kruidvat! Bevalt prima! Geen klonten, paar keer schudden en klaar!
De voeding van kruidvat wordt volgens een vriendin van mij (zij is CB arts) in dezelfde fabriek gemaakt als...het merk weet ik niet meer, maar zal wel friso zijn ofzo. dus de samenstelling is min of meer het zelfde.

Na 6 mnd bv krijgt mijn zoontje nu af en toe een flesje kv. Eerst hebben de proefpakjes van nutrilon gegeven, en dat slurpte hij zo naar binnen. Toen heb ik kruidvat voeding gekocht en dat vond ie duidelijk wat minder lekker. Maar na een paar keer ging ie dat net zo makkelijk drinken. Ik geloof ook dat ze verschillende soorten hebben.  

Onze zoon Pim is nu drie weken. Wij gebruiken kruidvatvoeding en dat bevalt prima. Als je een keer voeding vergeet mee te nemen kun je nutrilon gebruiken het heeft namelijk dezelfde samenstelling. Pim heeft geen problemen met deze merken hij vind het beide erg lekker.

Hi,

Onze zoon (nu 7,5 maand oud) drinkt pas sinds een aantal weken flesvoeding, voorheen altijd borstvoeding.

Ik ben begonnen met nutrilon, ging prima. Toen hoorde ik van een mede-moeder :) op msn dat de voeding van het kruidvat erg in prijs verschilt.
Dus ik druk in de kruidvat de verpakkingen vergeleken, en er zit precies het zelfde in...
Mee genomen, en Tom dronk het net zo snel weg als nutrilon.
Scheelt toch bijna de helft !

Ook de potjes, met groente bevallen goed van de kruidvat!
Nens

hoi
bedankt voor jullie reacties en dan ga ik zeker eerst de kruidvatvoeding proberen scheelt zoveel in prijs .is het nix gaan we gewoon over op friso.gr wendy

Hoi Wendolientje!

Misschien ten overvloede, maar ik ben hierover zelf zo enthousiast; mijn veel te vroeg (met 30 weken) geboren zoontje Mika heeft veel last van zijn darmpjes en verstopping  gehad. Na  in t ziekenhuis en thuis 1 week  Nutricia Standaart ( en  ook de  Omneo) te hebben gehad,  zonder resultaat, ben ik  via via  eens Extra Care van Kruidvat gaan proberen... in 1 woord GEWELDIG!! Totaal geen last meer van krampjes en verstopping. Vorige week eens geprobeerd toch die pakken Nutricia leeg te krijgen, direct weer misere. Voor Mika en mij dus uitgemaakte zaak:) Voor de laatste voeding gebruik ik Friso voor hongerige babies, echter duurde dat slechts enkele dagen en meldde hij zich weer vroeger. Als hij nog eens een krampaanvalletje heeft geef ik hem VSM druppels en die werken ook geweldig! Speentje erbij, die hij normaal niet wilt en de rust keert direct terug.
Hopelijk kan ik jou of andere ouders hiermee helpen

Groetjes, S

Terug
Bovenaan