ervaringen met lilypadz?

Goedemorgen,

zijn er al mama's met ervaringen met de zgn lilypadz? ik geef borstvoeding en lek als een grote als ik mijn meisje soms alleen al aankijk. Een vriendin gaf de tip lilypadz (siliconen borstcompressen) te gebruiken. Ik ben nieuwsgierig of jullie hier al ervaring mee hebben voordat ik ze aanschaf.

groetjes
mama_ilse

Ik heb ze ook in huis, ik lekte ook flink in het begin en dat liep het er toch onderdoor!
Dit hoeft natuurlijk niet aan het lekken te liggen, misschien zitten ze gewoon niet goed bij mij.
Ik ga ze wel weer eens proberen want misschien gaat het nu beter.

Groetjes Fenneke en Jente

Hoi,

Ik heb de lilypads ook gebruikt en ik vond ze top.
Je kan er namelijk ook mee slapen zonder te lekken. Het enige probleem is dat als ze nat zijn ze moeilijker plakken, maar als je ze droog opplak en dan begint te lekken is het perfect. ALs je de ene borst geef gaat de andere lekken en dat zie je wel, maar het blijft wel zitten omdat je je tepel naar binnen duwt en er een soort gootje ontstaat wat het melk opvangt.
Ik vond het perfecte dingen totdat de kat ermee vandoor ging in zijn bek!!

Maar ik vond het de moeite waard.

groetjes Sandra

Ik vond die dingen dus helemaal niets! Ik heb ruim een half jaar borstvoeding gegeven en was het inderdaad zat om 's nachts die beha's te moeten dragen. Dus kocht ik die Lillypads en ik had iedere nacht een nat bed omdat de melk er gewoon door lekte. Ik vond het dus weggegooid geld want ze zijn ook nog eens erg duur!!

Terug
Bovenaan